Loving you isn't the right thing to do

| Djupt

Sophie'

- varit med bästavän :) du då? :D <3

Anonym

hiuhi jodå! nå vad snygg bild!:D

Emelie den bästa (y)

fin blogg!

allt bra? :)

Sannalitens.se

Hej! Är du intresserad av bloglovin-byten? I så fall, lägg till mig här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/371914/sannalitens/follow och skicka sedan en länk till mig, så lägger jag till dig :) Hoppas allt är bra annars? :) Kramar!

Merima♥

Nice bild:)

Oki låter kul... ska snart kolla på the hangover2 med syrran:)

Allt bra?

♫♪ Sandra T

aw vad fint skrivet!

bella

tack så mycket! :D

sofia

okejj :) <3

Evelina

gillar bilden :D

Emma

sv: Haha här kommer ett jätte sent svar har inte varit aktiv i bloggen på ett tag men nu är jag tillbaka :D

EMMAS!

HAHA oj jag råka svara i min kompis bloggnamn( evelina eller nåt )



så de var jag som skrev hennes kommentar :)

Cajsa

haha nice bild! xD



sv. jag svarar på kommentarer och planerar att gå och lägga mig snart. :)

Sophie'

- okej nice :) <3

♫♪ Sandra T

tack :)

ja det gjorde jag!

Anonym

hehe, nu ska jag sova gumman, godantt och sovsött! :*

Sophie'

- vi träffades på min födelsedag och va lite med varandra då, men vi är kompisar.. fast han beter sig skitkonstigt, men jag bryr mig inte om honom :) <3

♫♪ Sandra T

äsch då man blev ju van. Fast den åkte av många gånger mitt i natten också

EMMAS!

haha de är lugnt :D jag sa till henne förut att jag råkade svara på en hel sida kommentarer med hennes namn XD

Johanna

Svar : Gumman, du är vacker!

Blerina MUQA

Hur var din kväll? :)

♫♪ Sandra T

haha oh ja ;)

Johanna

Svar : Tack sötnos, vad gullig du är!

EMMAS!

hehe okeej :D

♫♪ Sandra T

det är bra minus förkylningen,sj? :)

Johanna

Svar : Hihi :)

Tänkte faktiskt logga ut från bloggen nu, så om du vill snacka eller något är det bara att skriva på fb annars hörs vi imorgon snygging. Puss <3

Johanna

Svar : Okej, godnatt :) Puss <3

Sophie'

- japp, det kommer aldrig bli han och jag ändå så :) <3

Aya badawi- Sweet 18! ♥

Hoppas du haft en fiin dag! :)

Godnatt :*

E M M Y - FOTOBLOGG

ska spela match :)



förlja varandra via bloglovin' :)?

Anonym

godmorgon sötan! :D

Anonym

sv; Tack :D.

anna

sv: okej :)



hm nu ska ja försöka förklara här om ja har tagit en bild på en blomma så gör ja själva blomman lite starkare i färgen och bakgrunden lite mera suddigare, de brukar vara de ja gör, då ser bilderna frotfarande inte överredigerade ut vilket ja tycker är viktigt btw ps går å ladda ner :O

Cajsa

god morgon! :)

sanashaba'

sv; hahah, det är fint! :D

Vart vill du tatuera?(:

sofia

bara bra! :D dusj? :D <3

Josefine Andersson

absolutely, kan jag lova att dt var :D

you make me smile

hihi jaa :D

okej vad roligt:)

Sannalitens.se

Svar: Nu har jag lagt till dig :) Och du har lagt till mig med? Är allt bra med dig idag då? Var det några festligheter igår? :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: