I don't wanna do this anymore

| Djupt



Jag har en sån himla ångest.. Sommaren är snart slut, skolan börjar. Jag orkar inte, jag vill inte! Jag mår till omed dåligt av att jag slutar jobba på söndag. Fast lite skönt är det.. Jag vill så himla gärna hem till Stockholm, få träffa alla kompisar och komma tillbaks till det normala. Men jag vill endå stanna kvar här. Umgås med mina nya vänner här ute och bara slippa en del där hemma. Det finns så mycket jag inte hunnit med att göra denna sommar som jag gjort alla andra sommrar. Jag har exempelvis bara badat en enda gång och det var väääldigt länge sedan. Det känns som om jobbet tar på alla krafter och tid. Men ska inte klaga egentligen, jag gillar jobbet.

Jag känner alltid, alltid såhär. Samma sak på skolavslutningen och dagarna innan dess. Ångest över att inte få träffa och umgås med mina vänner medans alla är bortresta. Men nu är det lite skillnad. Då var det bara i någon månad. Tills nästa sommar är det ett helt år. Jag veeet, sommaren är ännu inte slut. Men det börjar närma sig. På söndag eller måndag kommer jag hur som helst åka hem igen. Sen blir det bara landet någon helg ibland. Nu har jag fått skriva av mig tillräckligt. Måste ta vara på den tid jag har. Vad som helst kan hända, när som helst.

Cajsa

åh, inte så säker på att jag vill bli 21! xD känner mig asgammal! :P

Angelica

Det är ju normalt att börja skolan igen efter sommaren men tiden går ganska fort.



Jag har legat hemma sjuk som vanligt.

wilmaaa

ja men visst!:)

vicky ♥

SV; Jora, det är toppen här med :)

Vad har du gjort idag då?

Anonym

ska nog hoppa in i en dusch

Cajsa

göres?

EMMAS!

hihi tack :D:D

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

det låter bra det. :)

vicky ♥

SV; Jag har varit på birsta och hööks ;)

Cajsa

typ inget, funderar på att gå och lägga mig. får se om jag gör det bara. .P

EMMA

fin blogg



Läs min: www.eemmacarlstrom.blogg.se



Kram :)

Angelica

Dubbelsidig öroninflammation :/



Okey

Anonym

sv; Oj, bara en gång?!

wilmaaa

i en glasskiosk!:)

anna

sV: ja :)



haft en bra dag då :)?

Ja, okej kul! :D

vicky ♥

SV; Köpte ridstövlar och ett par röda skor ;)

sofia

aadå! :D

EMMAS!

allt bra+:D

Helena ♥

Sv: Bara bra :)



Vad har du gjort idag då?

Förlåt för sent svar

tanya (:

sv: jag vet :) han är sjukt rolig ♥

Anna med A

vad gör du? :)

Cajsa

hahaha! kolla den anonyma kommentaren jag svarat på i senaste inlägget! xD vad tycker vi? Omogen människa eller en väldigt relevant och viktig fråga? xD

yo

bara bra:)

E m e l i e

sv: så lite så :)

Lisa Radojewska

sv; låter skit mysigt! ja sitter i min säng o kollar runt på facebook. Adda mej! " Lisa Bäst Radojewska" :D <3



hur äre med dig?<3

julia

Fin blogg ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

sanashaba'

åh, jag håller med dej SÅ!

MELI

sv: Samma här :D

Jessica

Vad roligt! Vad jobbar du med? :)

Anonym

Nä jag har börja bli sjuk;( sj;)?

Alicia Blomqvist ♥

Hej, skitsnygg blogg!

Allt bra med dig? :)

Max Larsson

Ifall du behöver snacka om ångesten angriper då ställer jag upp att snacka med om du behöver det.;-)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra idag? :D

josephine-VINN EN RING PÅ BLOGGEN!!

sugen på en stor fet länk?

tävlingen hittar du på bloggen!

Guevacci - Blog of Awesomeness!

tack så mycket :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: