Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
17-åriga Jessica Spencer är pluggets populäraste tjej. Hon är snygg, smart och dejtar killen alla vill ha. Men en morgon får hon sitt livs chock - en förbannelse har förvandlat henne till en sluskig 30-årig man! Medan Jessica får en omtumlande inblick i grabbarnas värld, börjar en vild jakt mot tiden för att hitta ett sätt att häva förbannelsen. Jessica har nämligen bestämt sig för att vinna skolans cheerleadertävling och ta tillbaka sin snygge pojkvän. Något som lär bli svårt så länge hon är fångad i en medelålders manskropp.

Tryck här för att se trailern (dålig kvalité).

Som ni märker på handlingen var denna film helt galen! Så himla kul att se Jessicas reaktion när hon märker att hon är i en manskropp. Speciellt på pette-niklas där nere liksom ;) Hennes vänner gör verkligen allt de kan för att hjälpa henne. Älskar att se hennes bästaväns reaktion i början när en gubbe kommer och säger att han är Jessica? Jag hade aldrig heller trott på det om det hände mig. Mycket skratt i filmen, tycker verkligen att ni ska se den! Så satans kul när Jessica tvingas stå upp och kissa för första gången, hahahah :D

Bild lånad från google

Sasha

Den där filmen ska jag nog ta och se :)



Sv; espressos chailatte är ritkigt goda :)

Sannalitens.se

Svar: Haha äsch, det är lugnt :) Ska du resa bort någonting i vinter? :) Kramar!

tack älskar ormarna :D

GUEVACCI





sv: aha great, gör du idag? skönt med fredag va :)

MADDES

Jag hade en fin dag igår. Händer nåt skoj i helgen då?

sandra

sv: ja verkligen /:



haha den där filmen verkar grymt rolig!

♫♪ Sandra T

åh den är bra!

sofia

aa :D <3

Sara - F O T O

sv: Verkligen, händer det något kul i helgen?(:

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Förlåt men jag måste verkligen visa dig det här det kanske gör dig glad!

http://xtio.nu/2011/august/sa-sjukt-javla-roligt.html

ELLER DU KOMMER DÖ AV GARV! KRAMAR

Anna med A

så skön hahah

amanda

hehe okej :) O.C äger :)

CONVERSE

- Haha den där filmen ska jag ladda ner på en gång!

Blerina MUQA

hahaha älskar den filmen!! :D ikväll blir det utgång.. vet inte om det blir fest eller bara chilla ute så får se :) hihi haft en bra fredag än sålänge då? :)

SAGA

Bra att du tipsar om filmer, :D

emma

sv: yesss :D

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Åh, tack :D

josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Vill du piffa till din dator med en webcam?

Isf är våran tävling perfekt för dig!

jätte enkla regler och om du inte brukar ha tur? Så har vi två priser!!!!!



klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-webbkamera.html#comment

Johanna

Svar : Hihi sant, läskigt att dra ut så många ju :o <3

e

- svarar på kommentarer, vad gör du själv`? :)

Angelica

Jodå stressigt och lite uppochned men nöjd ändå!!

bella

den filmen har jag inte kollat på :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; jag med :) hoppas du haft en fin fredag!

jessicaa

sv: vad bra! jo det är bra:)

LIENE

Den filmen är rolig, hehe.

Gabbe

måste se den =D!

wilmaaa

okej, inte mke, vakna nyss typ:)

johanna

hej sötnos & förlåt för sent svar!

Jag har inte haft tid/ork att blogga eller svara på kommentarer, har varit ute och flängt med mamma och hjärtat & sen så har jag åkt på världens förkylning så de är knappt jag orkar hålla ögonen öppna..

Hoppas mitt sena svar inte gör något och att du kikar in på bloggen igen..

kramkram!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sV; jag är stor & stark och en tapper krigare! så jag mår finemang :D

sandra

sv: hehe okej :D

ida

hur är de ?:D

kram

beccis

hej :) vill önska dej en fin lördag. kram!

Felicia

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe!

Kika in och kolla om det blev du :D

Kram♥

ida

sv : härligt o höra! jo de är samma här :D

ida

sv: jodå! :D

ida

sv: ja har bara latat mig haha! själv då`?:)

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Jag har nu dragit vinnar bilden i rävlingen "vad säger hunden". Vill du se vad det blev för mening så är det bara att gå in och titta.

.

Jag har dock en ny tävling. Den heter "Vad tänker musen" Vill du försöka vinna en plats inför mina 200 - 400 unika besökare och ändå ha kul på vägen så borde du gå in och vara med nu direkt tycker jag och massa andra läsare på min blogg. Tänk på att ju roligare mening du gör ju mer intresserade kommer mina läsare att tycka du är. :D

HYÄR HAR DU SNABBLÄNKEN TILL TÄVLINGEN:

http://xtio.nu/2011/august/tavling-vad-tanker-musen.html

Wilmas & Tildes STORSLAGNA BLOGG!

Haha, verkar skitbra ju!^^

Vart har du gjort din header? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: