Film betyg

| Filmbetyg


 
4/5 hjärtan
Elizabeth är en kontroversiell lärare som svär och är generellt ointresserad av sina elever. När en ny lärare börjar på skolan blir det en fajt mellan skolans mest älskade lärare och Elizabeth om vem som ska vinna hans hjärta.

Tryck här för att se trailern.

Jag tycker det var en riktigt dålig beskrivning om vad filmen handlade om, men hittade ingen bättre. Så vänd er mot trailern istället. Filmen var ganska bra, jag gillar omvändingen i Elizabeths liv. Men helt sjukt hur mycket hon kämpar för en bröstförstoring? Dock får inte filmen högsta betyg, jag kan inte riktigt säga varför. Hon är väldigt elak mot eleverna, fast egentligen försöker hon bara vara ärlig och gå rakt på sak. Sen måste jag bara säga, vilken mees Justin Timberlake är i filmen, haha!

Bild lånad från google

anna

sv: tackar :)



najs de :D! jo de är bara bra här med :D

Anonym

de va ju bra :D jo tack lite stress o panik bara. men de lägger väl sig sen :)

EMMAS!

hehe oekj :D

Cajsa

helt okej här med. :) göres?

elinnilsson-eeelinnnnnn.blogg.se♥

SV: okej, nice:D

vet du vilket hotell du va på då?:)

aa den e skiit bra:D



vill se den där fiilemn asså:p

Josefine Andersson

besteee :D!

lucinda

hur mår du idag då?:D

Elidaaa

Fin blogg följas genom bloglovin :).

emma

sv:åh jag med :D

wilmaaa

tackar!:)

MADDES

den där vill jag också se

Jessica

Hur är läget med dig då? :D

Guevacci - Blog of Awesomeness!



sv: aha okej^^ vad har du gjort idag då?:)

LINDAVIOLA!

sv; Japp. Fast jag skall jobba ändå xD.

sofia

nuu är jag hemma igen från konfa lägret! :)



Haha tack :D <3

elinochamanda

sv: idag har jag vart med några kompisar. vad har du gjort ? :) kram!

bella

tack!!



vill se :D

SOFIA

Tack snygging. Ha en fin kväll KRAM

josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Lite nya smycken till hösten?

på min blogg kan du vinna ett valfritt smycke från soli.nu!

klicka på länken -> http://twinblogg.blogg.se/2011/august/ny-tavling.html#comment

Anonym

- Godnatt och sovgööt!

toves träningsblogg

den kanske man skulle se

E M M Y - FOTOBLOGG

inte så mycket.



händer idag då :)?

sanashaba'

sv; vakna precis och ska upp och fixa mej nu! Allt bra idag?(:

LIENE

Filmen är sådär, hehe.

t h a i p i n n e n ♥

åhhden vill jag se !

You make me smile

haha nej jag har verkligen inte gått ur skolan ska börja nian ;)

Ja vi går i samma skola :)

Sophie'

- tackar!

tack så jättemycket gumman! <3

MICHAELA VERITAS

Så lite så :)



Kram

Michaela Veritas



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

Gabbe

Hej!

Jag vill starta med att säga ett stort tack ännu en gång för att du röstade på min bild och bidrog till att jag vann =D!

Jag har nu gjort länkningar till alla som röstade på mig, som utlovat ^^

Din blogg står bl a med i den listan =)!

kramar! xxx Gabbe

anna

sv: tackar :D



haha ja de ögr ja med :D måste dock erkänna att dom är lite redigerade men de är inte mycket :)

nathalie :)

fin blogg!

hur många unika besökare har du ungefär per dag? :)

♫♪ Sandra T

vill se den! :)

Maria~ Make cupcakes not war~

-Hallå!!!~~

Tack så jätte mkt, vad glad jag blir :D

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

den lät konstig haha

Anonym

ja du kan spara bilden o minska den i ps eller annat program kanske från 200 bredd till 180 eller någpot :)

Claudia

fin blogg!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: