Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
När Valerie bortlovas av sina föräldrar till den rike men tråkige Henry beslutar hon sig för att rymma tillsammans med sin stora kärlek Peter. Men kvällen då de ska ge sig av slår en varulv till och dödar Valeries syster och man börjar misstänka att varulven inte är någon främmande varelse från skogen utan finns mitt bland dem och att Valerie har ett unikt band med varelsen.

Tryck här för att se trailern.

Från början laddade jag självklart ner denna film för att Amanda Seyfried var med. Jag trodde dock att den skulle vara mycket läskigare än den faktiskt var. Jag gillade den, den var helt sjukt bra. Kärleken mellan Valerie och Peter var obeskrivlig. Så mycket Peter gjorde för Valerie. Det räckte med de få ord hennes mamma sa för att de skulle få effekt på honom. En sevärd film! Sen precis som de flesta tycker är ju Amanda Seyfried obeskrivligt vacker.

Bild lånad från google

Sofia

Tack :))

Nathalie Nyrén

Åh den vill jag se :D

anna

sV: najs de ne min dag har varit sådär



åh den filmen har ja tänkt på om den är sevärd men den är de alltså?

Nathalie Nyrén

Ja det får jag ta och göra! <3 Kanske i helgen :D

i i d z. [PHOTOGRAPHY]

den filmen är jättebra! :DD

dreamsandthoughts ☆

yepp :D

hihi:d

Anonym

sv: alltid jobbigt att förlora ett nära djur :(



Den filmen vill jag se :D

Nathalie Nyrén

Yees :D

sv: Jadå, en dag med mycket spring på stan dock. haha! själv? :)

bella

sv: oj! min dator är så seg på att fylla i den där grejen automatiskt så jag hinner klicka på skicka ibland innan den har fyllt i x)

anna

`sv: ja faila på min uppkörning

flickaneemeliie

fin blogg!

bella

Jag älskar bilderna i din header! :)

flickaneemeliie

sv: varsågod

Nathalie Nyrén

Imorgon blir det skola, casting och träffa Andres. För din del då? :D

johanna

awh tack:)

skola sj?:D

♫♪ Sandra T

me 2!



åh den är bra, killen är så sjukt snygg!

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; yesbox :) xoxo

sv: gillar inte att springa i affärer ;p

bella

luuugnt! :D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

åh ska nog se den :)

Angelica

Jodå lika sant för mig kul att höra :)

SAGA

Roligt att se dej igen!

Nu är jag tillbaka från min bloggpause. Skulle bli glad om du kikade in och lämnade en kommentar.

Kram! ♥

Nathalie

sov så gott<3

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; bra hade faktiskt tänk att flyga i säng nu. tid för det va :D GODNATT :D

Anonym

- ur welcöme!

milena malmros

Gillar din blogg :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack snälla du :D

Johanna

Svar : Hihi tack så mycket ;D <3

Bättre syn

Verkar jättebra plus bilden är jättefin.

CONVERSE

- Den där filmen verkar jätte bra :D

M~ Make cupcakes not war~

- Den filmen var jätte bra! Älskar att Amanda var med :D

Josäfin :>

Åh, måste se den! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: