dagens outfit

| Outfits
Idag har skoldagen varit helt okej, har haft ganska få men långa lektioner så det var lite segt. Slutade runt halv 3. Jag och Filip åkte in till Hötorget. Satte oss och tog en fika på Espresso house. Pratade om allt möjligt, efter någon timme skulle jag tro skiljdes vi åt och jag åkte hem. Åt middag och nu ska jag och mamma strax åka. Ska hjälpa henne med en sak så kommer bli 50 kr rikare ;) Ojojoj! Hörs ikväll ♥

Hatar egentligen bilder tagna i speglar med blixt, men de andra bilderna blev dåliga.

Jag har på mig;
Den nya kofta från H&M.
Skärp från Veromoda.
Linne från Bikbok.
Jeans från Bikbok
S'

Super snygg kofta! :)

Anna med A

Vad gör du? :)

Blerina MUQA

förlåt för sent svar!! har tyvär glömt vad frågan var :(:( annars... har du haft en bra början på veckan? :)

Anna med A

ska måla naglarna :)

S'

Så lite så! :)

å tusentack!

Anonym

jättemärkligt, ska kolla tömningen med posten här, det kan ju komma imorn också, hör av dig till mig annars :)

emma

sv: ja verkligen :D kram

Josefine Andersson

jaha, och vad sa vi sen ehheh (a)? förlåt mitt minne alltså :(

Linnea ♥

allt bra ? :)

sandra

sv: det var så lite så :)

Louise

okeej härligt :) Nej ja kollar på entourage :)

M*

- nice!

varsågod :D

caroline

sv: kul att du är med, lycka till! :D

Enya♥

Sv; Jao! :D

Max L

Snygg. även fast man inte såg mycket :P



får man en skolfotobild sen? ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

Johanna

Svar : Hihi tack gullunge :D

HANNAH / SPOINK

Snyggt! Älskar koftan!

HANNA

sv: det är hårt, men det är värt det ;) efter allt det hårda är det en själv som är hård serru! :D

sv: absolut ingenting.. själv? :)

Jessica

Samma här, så passade på att köpa tre när man fick 3 för 2 :D

Anna med A

okej :)

S'

hihi! :)

PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: vi lägger till dig nu då, säg till när du lagt till oss! :D

isabella

Hej!

Allt bra idag? :)

tack sötnos :)

tova

haha okeejj :D:D <3<33

sofia

va görs? :d

Sasha

Sv; Shoppade underkläder, tshirt, tröja, kofta och noter :)

HANNAH / SPOINK

sv: den va jätte snygg!

caroline

kika in o se ifall det var du som vann dagens blogg! :D

HANNA

superkul att du är med och tävlar om valfritt smycke på min blogg! :D lycka till!

alexandra | fotoblogg

snyggt!

sv; tack, men due söt!

Stephanie aminoff

Vilken fin blogg jag kommit till, verkligen jätte fin :D Kolla gärna in min och kommentera lite (a)



Har dessutom en tävling på bloggen, kan vinna 200 kr hos fiaz.se :)



PS. är med i en tävling där man kan vinna en I phone 4 om man får många röster på en bild, alla inlägg med en fjäril på bild har en länk som man går in på och klickar på rösta. Gör gärna det, jag kan lägga till på bloglovin om du röstar :D



Här kommer länken också (A) http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-stephanie-lomma-fjaril

Anonym

snyggt!

caroline

sv: :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: