by amanda

| Vardag
Igår kväll när jag slutat vid halv 9 drog jag hem och åt middag. Åkte sen hem till Helena och Johanna, de badade så väntade tills de var klara. Därefter åkte vi till någon skola här ute med Syster, Matte och Linus. Vi lekte burken, haha! Och chillade en stund. Drog hem runt 12. Började jobba imorse halv 10 och slutade halv 3. Så kom hem för en liten stund sedan. Nu ska jag spela kort med Matte. Ikväll när syster har slutat jobba ska hon, jag och Matte åka till Mormor och Mamma som har landställe en bit ifrån på middag. Vi hörs när vi hörs. Puss&Kram
Tova

tack :P

snygg bild :P

älskar tröjan :D <333<3<33<3

elinochamanda

vad hittar du på just nu då? :D♥

Anonym

mysig tröja :D

EMMAS!

jahaa najs :D tack =)

Cajsa

alltså...har mailat till blogg.se men de tänker inte göra något åt det bara för att jag stod på mig och slog tillbaka med ord själv denna gång. De tyckte att jag va lika dålig jag. Tycker inte att det är rättvist eftersom att jag aldrig skulle göra det om jag inte fått skit av dem, liksom! :S

c.

sv: gött, jo det funkar! :)

elinnilsson-eeelinnnnnn.blogg.se♥

SV:tack så mycket, fin tröjjaa:D

Angelica

Jobbar och är trött och det var så skönt att vara hemma sjuk idag så pass mycket jobbar jag.

elinnilsson-eeelinnnnnn.blogg.se♥

SV: :DDD

Cajsa

jag sa det också att nu börjar det till och med påvärka mina läsare och DE mår dåligt av att JAG får skit och det tänker jag verkligen inte tolerera! :O

c.

sv: jadå, vad gör du då? :)

JULIA - Fashion blogg

Allt bra idag!?

Anonym

hoppas lalt är bra

Cajsa

precis!

Angelica

Jag är låssmed och jobbar som låssmed också :)

Jessica

Tack så jättemycket!

tanya (:

sv: det var riktigt gott :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/mandag-dagens-blogg.html#comment

Anonym

sv: haft en bra dag då?

har lagt till dig nu gummsan!: P

Anonym

sv; Det är jätte kul där :D.

Nathalie Nyrén

Härligt o höra! Med mig är det bra :D

EMMAS!

hihi tack :D

sofia

Tack :D <3

sanashaba'

sv; vad gör du då?(:

<3

Johanna

Svar : Hihi tack :D

Maja - FOTO

Har du haft en bra dag sötnos? :)

Jessica

Vad hittar du på med då sötnos? :)

anna

sv: najs de :D



jo min dag har med varit bra :)

anna

sv: ja verkligen :D



ja gillar din tröja :P!

sofia

hihi! :D <3

anna larsson

sv: varsegod :D



händer imorgon då?

Anonym

söt!

Cajsa

visst är den! :D

EMMAS!

fin tröja :D

Nathalie Nyrén

Ja :D fin bild!

Malin

härligt, de e toppen här me !:)

sanashaba'

sv; okej! nä inte så mycket ska strax platta håret! Ha en fin kväll!(:

E m e l i e

mysig tröja :)

angie

Tack så mycket! :)

alexandra | fotoblogg

super mysig tröja :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: