by amanda

| Vardag


Igår satt jag hemma exakt hela dagen, kollade på film och bara tog det lugnt. Var alldeles för trött och seg för att gå ut. Men runt 8 kom Cecilia till mig så då åkte vi in till Skanstull och åt på donken. Köpte därefter Ben&Jerry's glass och gick hem till mig igen. Sov ensamna hemma hos mig igår, så lyssnade på musik, skrattade, pratade och hade galet kul hela kvällen. Hade inte träffat Cecilia på hela sommaren så saknat den bruden! Idag var det tänkt att vi skulle åka och bowla men vi orkar inte. Istället blir det en fika lite senare, puss&kram

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; låter som en bra sommar :D varit i stockholm, öland, malmö, danmark och nu Bulgarien, och träffat massa vänner :D!

Maria - med bebis i magen ☆

så gott med glass :)

emma

sv: hihi okej :) jo de ä bara bra med mig

sanashaba'

sv; härligt! jo allt är fint med mej!(:

ronja

sv: haha, men tack så mycket :D

supergoott!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

mums!

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

sanashaba'

sv; jarå!

Gott med Ben&Jerry's! :D

sanashaba'

sv; bra, då är vi 2 haha! :D

HA en fin dag!(:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv.d et är as gott :D!

Cornelia

sv; haha okej :)

f

åh gott med B&J :)

Malin ♡

Jaa :Dtack

EMMAS!

ÄLSKAR BJ :D

Lisa

så lite så:D

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Jag svarar på kommentarer!:D



Händer imorgon??

KRAM

Guevacci.se

Sv: härligt, jorå det är ganska bra med mig nu :D hur ser vädret ut hos er? Här börjar det bli typ höst :P kram

bella

taack! :)

mums!

carolina - Stall Assla

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

emma

sv: haha ja :) ska du mer göra idag då?

Lotta

Gud va gott! :D

wilmaaa

okejokej:) just tränat klart<3

Johanna

Svar : Det är bra faktiskt, lite uttråkad och seg bara :) Hur är det själv? <3

wilmaaa

nej det är bara en vanlig app:)<3

bella

braaa! händer senare då ? :D

Berta K

Fun blogg, följa varandra via bloglovin? :)

Berta K

Sv.Har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :)

Johanna

Svar : Okej, så sjukt tråkigt, finns ju inte ett skit att göra i detta väder :) Haha <3

bella

okeeej, jag vet inte vad jag ska göra. får se! :)

kram

carolina

sv: Spelar det någon roll egentligen? har lagt till dig nu.

Lisa

gotttt:D

Berta K

Sv.Okej :D

Hur mår du? :)

EMMAS!

hihi :D vilken av dom 2 gillar du mest?

Malin ♡

Ja verkligen.

Jag förlorade min kompis som jag har varit med sen jag gick i nollan. Som nu inte längre bor i sverige.

Jag blev lurad av dom flesta av mina vänner. Alla blev tillsammas med mitt ex en efter en och jag ver den enda som inte fick veta någonting.

Folk tog mig inte för den jag var utan för saker som jag gjorde. Vart enda fel jag gjorde förlorade jag en vän på. Så 2010 var ett helvete för mig.

Men tack vare min pojkvän jag har nu har jag kommit över det mesta och lever dag för dag :)

♫♪ Sandra T

mums!

sandra

åh vad gott med ben and jerry!

gott med b&j! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: