by amanda

| Natur



Igår kväll, spårat typ. Vi var cirka 30-40 personer. Det var kul att träffa en hel del jag inte träffat på hela sommaren. Men det blev lite för mycket, kaos nästan. Alldeles för många skämde ut sig rejält. Menmen, man lever bara en gång ;) Jag drog därifrån vid 11, orkade inte vara kvar. Fick följa Emma hem innan jag själv drog mig hemåt. Imorse gick jag upp klockan 1, städade rummet och packade upp kläder och allt ifrån landet. Hängde därefter upp tvätten och åt lite. Nu kollar jag på Glee och ska fortsätta med det. Hörs senare. Puss&Kram

E m e l i e

sv: hah ja :)

Cajsa

inge vidare tyvärr..trots polisanmälan och blockering av den där tjejen så fortsätter hon att komma in på min blogg. :'(

Karo

Fin blogg! :) Följa varandra via bloglovin? :)

Angelica

Tack !

Menade om någon fyllde år :P

Angelica

Ah vad roligt :)

E m e l i e

s: inte så mkt, sjdå? :)

belloon,

min helg har varit sjukt rolig! :) vad är dagens planer?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. lungt :)

Anonym

sv: låter bra :p

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

EMMAS!

najs :D samma här ;)

sanashaba'

sv; händer senare då?(:

toves träningsblogg

:)

jo tack bara fin fint, har precis fått besked om att jag kom in på min utbildning i Uppsala, mer om det kan du läsa i min blogg :)

hur mås det själv?

Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Väldigt fin blogg :D

MELI

sv: Okej :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är tävlingen om damns heelsen avslutad!:) Kika in här om det blev du som vann här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinn-ett-par-damnheels-ballerinaskor.html



Nu är det så att jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt smycke från min webbshop! Det vore jättekul om du var med :)

Du hittar tävlingen på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase.html

sanashaba'

sv; Kompis kom precis, och vi ska nog hitta på nåt!(:

Johanna

Svar : Härligt att höra :D

Cajsa

vet inte...jag har bannat henne från bloggen men på något sätt kommer hon in ändå! :S

EMMAS

japp:D

Karo

Sv: Har lagt till dig nu. :) Säg när du lagt till mig. :)

MELI

sv: Tack så hemskt mycket! :D

Cajsa

alltså, jag har gjort så att hon inte ska kunna komma in på min blogg men det funka tydligen inte. :S

Linda

fina bilder!:D

Cajsa

det är samma ipnummer

Jessica

Hihi, så bra då ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :D!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jobbat :D

du då?

Angelica

Vinbären är jätte snygga :)

M *

- jättefina bilder!

you make me smile

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en kanon sommar :)

Johanna

Svar : Tack snygging :D

Isabelle Palmgren

fina bilder:)

En blogg om Kevin

Mysiga sommarbilder :)

Therése

Härliga foton! :)

Lisa

härlig blomma på sista bilden=)

alexandra | fotoblogg

sista bilden, verkligen fin!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: