by amanda

| Outfits

Igår kom Helena till mig, vi tog en promenad till stranden. Satt där en stund och pratade och sen gick vi hem till mig igen. Satte på en film och runt halv 1 tror jag klockan var så åkte hon hem. Imorse blev jag såklart väckt tidigt, även fast jag var ledig. Efter mycket om och men gick jag till slut upp. Gjorde mig i ordning och sen tog jag, pappa och Tessan båten ut på sjön. Åkte till någon ö och har bara legat där hela dagen. Solat, spelat kort, yatzy, läst korsord och bla bla. Kom hem för en halv timme sedan kanske, hoppade direkt in i duschen och nu är jag färdig fixad igen. Har bara håret kvar. Vi ska bort på kräftskiva hos några kompisar runt 6. Trevligt trevligt, vi hörs kanske senare annars imorgon. Puss&Kram

belloon,

förlåt för sent svar. men har glömt vad jag skulle svara.. vad ska du hitta på under karl-oscar dagarna?

Lisa

kräftskiva lät inte helt dumt:D Det är såååååå gott:)!

FILIPPA MÖLLER

Svar: Hihi du är grr!! Söt kjol förresten :) Puss

Angelica

Tack!

Vilken cute outfit :)

LIENE

Vilken fin kjol:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

snyggt!

sofia

aadåå! :D <3

MyzaaN

vilken söt kjol ;D

Helena ♥

Sv: Inget speciellt :)

jessica

sv: haha ja:D

a

sv: bra de :D! de gör ja med den känns lite mer sommrig :D

EMMAS!

samma här :D

Hihi ;)

Söt outfit :)

ida

fin kjol !

följa varan via bloglovin ?:)

kram

Bella

åå vilken fin outfit :) me like a lot! kram bella,

c.

sv: haha ja :)

elinochamanda

fin kjol :)

kram!

M *

- fint!

MADDES

Kikar in och önskar dig en riktigt fin lördag!

Anonym

För att aldrig missa mina tävlingar eller uppdateringar så gilla mig på facebook!



sök på natalies.se

meddela mig när du gillar mig så länkar jag din blogg i min..

du förlorar inget på detta, utan vinner bara!



Kram!

Johanna

Svar : Jadå :D

Max Larsson

Snygga bilder ;)

julia

sv: nu har jag lagt till dig, säg till när du lagt till mig :)

tanya (:

sv: nej vad tråkigt! :/ det är så sjukt kul på pride, hoppas du kan komma nästa år! :)

Cajsa

den ligger längre ner i bloggen.

tack söt! ♥ allt stöd jag har fått dessa dagar har varit extremt peppande!

jr

Ja! det var supper gött och myisgt;)

sanashaba'

sv: tack så mycket sötnos!

allt bra med dej idag?(:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: