by amanda

| Vardag
Idag skulle jag ha träffat Fanny efter skolan, har nämnligen inte träffat henne på sådär 6 år. Men hon var sjuk så istället åkte jag och Ulrika till Espresso house i Gullmarsplan. Fikade och hade super mys innan vi gick till Globen. Kollade runt och fick med mig en tröja hem. Åkte därefter hem, duschade och pluggade galet. Nu ska jag kolla på True talent, lite efter men de nice. Hörs imorgon. Puss&Kram
emma

sv:nja inte så mkt :D sJ? kram

sofia

hihi :D <3

caroline

sv: verkligen =)

PONNYSKRUTTARNA

fin blogg, gör du bloglovin byten? :)

Johanna

Svar : Hihi :D <3

Louise

härligt :D jo de e bra med mig me :)



har du för dig då? :)

bella

haha ja det har jag, har över det! :)

Jessica

Fin tjeje!

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Anna med A

okej

tova

me too :D

asså det finns lite smalare variant;) och sen sån som du har med typ lite mer platt sula, det är as svårt att förklara men jaa, :P

åhhh vill också ha!! :D <33<3

flickaneemeliie

sv: Msn måste vara knaaas ibland.

Ah, okej :) hittade dig nyss och har lagt till dig!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

bra start på veckan nu , de nu två gångna dagarna?! :D

då kommer det säkert imron :)



Godnatt :)

Sasha

Synd att din kompis var sjuk när ni inte sets på så länge.

'Sv; Igår så shoppade jag bara en massa : sj?

amanda

Hej gör du då? :)

GUEVACCI

vad har du för dig idag? ^^ ha en bra dag! kram

Gabbe

so sweet =D

gör de du :)

Gillar du tävlingar? Kika då in i min blogg där du just nu har chansen att vinna bland annat: en Freebra, smink ifrån märket MAC, Zumba DVD, smycken, skönhetsprodukter, iPhone skal, underkläder, elektronikprylar och en massa annat roligt!



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/category/tavlingar.html

Gabbe

sv. hehe tack xD

Pia - Smilinggirls!

sv; Tack! :D

Mysig tröja!

HANNA

sv: ignen orsak :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. yes :)!

Enya♥

Sv; Härligt! :D ja allt är toppen!

tova

asså dom ser ut som dom med skin men det är typ det finns både och :d <3

johanna

sv: jag har inga speciella planer för veckan, får se vad som händer helt enkelt ! :)

Hur är det med dig idag då? :D

Anna med A

tack :)

sv: tack! :)

' d anni

- Tackar :)

Amanda

Var med i min smyckesutlottning!

http://trulyamanda.blogg.se/2011/august/utlottning.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: