by amanda

| Vardag

Idag sov gick jag upp runt 12. Gjorde mig en smoothie och satte mig framför datorn. Har bara suttit här och tagit det lugnt. Ska snart klä på mig, fixa mig och så. Runt 5 ska jag möta Jair. Vi ska äta på tacobar, shit vad länge sen! Efter det åker jag nog hem igen, skola imorgon -.- Men bloggar mer senare, puss&kram

jessicaa

sv: ja:D

MELI

sv: Kul :D frisörskolan, umgås med pojkvännen och bloggevent.. sedan vet jag ej till helgen =)

jessicaa

sv: tackar!

MELI

sv: Yes :)

MELI

sv: Ca 2 veckor :)

MELI

sv: Hihi yes :D

MELI

sv: :D

MELI

sv: Ja verkligen, man blir så glad !! :D

MELI

sv: Hihii!! :D

Jossi

Sv; Varse :D

allt bra? :)

bella

hoppas du får en fin dag gumman! :)

kram

MELI

sv: Gördu? =)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; jo men awesome, oh nu ska jag fixa mig för blir hämtad om ca en timma för att dra iväg i sommarvärmen och äta tacos :)

elinochamanda

allt bra idag då ? :)

bella

tack ås mycket! :D

evelin

jätte fin blogg värkligen!, följas via bloglovin?:D

beccis

har du haft en bra helg? :)

evelin

Så där jag har lagt till dig nu, skriv en kommentar när du har lagt till mig :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

många som ska äta det idag faktiskt :D

johanna

sv: Skönt att höra, ja allt är bra med mig! Haft en bra helg? :)

evelin

Vadbra, nej det har jag inte:/ :D

johanna

Hej! Min blogg är en fotoblogg med mycket kreativitet ich fokusering på klädstil mm. Ta gärna en titt. vad händer annars idag då?

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; borde ju hämnas och svara lika kort, men skriver istället njkaf klös-gfnj, sjolgnmdgmn bkjs bara för att fylla ut :)

Julia ^^

sv: har lagt till dig nu, nu får du lägga till mig :)

flickaneemeliie

SV: tack!:) mailar dig snart!

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

jag kunde inte äta tacos ett par år för jag spydde utav det men nu är de gott :D

jaadu vet faktiskt inte :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

dansen börjar typ :D

flickaneemeliie

sv: kan jag lägga till dig på msn ist ? :) tror det blir lättare att snacka om det då

bella

gilla gärna min blogg på fb (a)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nej hade verkligen något emot det, och det var lite jobbigt för det bjöd dom ju alltid på på "kalas"

bella

vad äre för frågor man ska ställa där? jag har aldrig frågat sånt haha (a) är det vanliga elr andrA? :)

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

haha tackar, jo här på XTIO så vill man göra allt unikt. :) så speciellt som möjligt. :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: