by amanda

| Vardag
Orkade inte vara kvar på landet och eftersom Meliina skulle hem så tog vi bussen tillsammans. Stannade i Norrtälje och åt på donken. Kom inte hem fören strax efter 22. Drog till Hammarbyhöjden med Hanna och där träffade vi Julia, Annie och Filippa. Stog bara och pratade innan jag och Hanna tog en liten promenad. Tog sällskap hem och nu sitter jag bara och kollar på tv. Men nu ska jag strax gå och lägga mig, är galet trött. Godnatt ♥

valborg 2010
FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

vad kallt det såg ut att vara på valborg :o

flickaneemeliie

sv: gör det alldeles strax :) men vad är din mail? xD

M*

- fin bild! kram!

emma

sv: ja vekligen :dd

Gabbe

sv: i små mängder, jua hehexD

Julia

sv; Det e fin fint:D

va gör du?

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- händer idag? :)

Anna med A

godmorgn :)

e

- idag ska jag förmodligen inte göra nånting, själv då?

MELI

sv: Ja absollut :D

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: Tack, vad kul att höra :D

sv: :)

ida

sv: okej kul :D

tackar!:)

louise :)

fin blogg :)

Julia ^^

fin blogg, vill du göra ett bloglovin byte?

SAGA

Sv; Just my luck :D

josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

vinnaren av den feta länken är avslutad!

kolla om det blev du!

om inte ligger det snart en ny uppe!

Semlan-Foto

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0

Blerina MUQA

sovit gott? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

usch kyla är inte kul ^^

Sara - F O T O

sv:Tack vad glad jag blir :D

Julia

sv; musik och lite sånt:)

MELI

sv: Hehe ja =)

Johanna

Svar : Ja det var riktigt mysigt <3

Roya

Följa varandra via bloglovin? :)



http://www.bloglovin.com/sv/blog/2883782/roya/follow

ida

:D

♥ L I S A ♡ 11 år- Foto & Vardag♥

SV; Aa, visst! har lagt till dig nu!

ida

sv: åh älskar bullar :D

MELI

sv: Absolut :D

Roya

följer dig nu! följ mig nu :)

ida

sv: hellre bullar än sockerkaka :o

MELI

sv: Hihi =) planer för veckan=

SAGA

Vilken tycker du är bra då? :D

ida

sv: tackar !

SAGA

Ja, säg nån bra film du gillar :D

Anonym

hej, jajamen ser att du har bannern uppe, 10 % är avdraget det är bara lägga en beställning :) Kramar!"

Anonym

hej söta allt bra idag?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: