by amanda

| Vardag
Igår kväll, spårat alltså ;) Eller..? Haha, vi alla brudar möttes hos Helena och sen tog vi mopparna till stranden. Tände grillen, satte på musik och ja. Ingen av oss var speciellt hungriga så vi åt aldrig, men vi eldade på som f*n så det var mysigt. Träffade 2 killar där också, Ludvig och Anton som vi var med. Det var super mysigt, satt där med filtar och allt. Sen drog vi hem till mig, spelade kort och sådär. Sen drog killarna, och vid 2 drog tjejerna.

Idag börjar jag jobba halv 2, så ska snart byta kläder och sminka mig lite. Slutar tidigare idag, men vet inte riktigt när. Kände att jag inte blev så informerad om det av min syster själv. Menmen, bloggar när jag får tid. Här kommer lite bilder från igår kväll. Puss&Kram

Hahahahahah, glömde moppe hjälp till Meliina så hon fick låna av Helena!









EMMAS!

hihi allt bra?:D

- Swedish Source Of The PLL

sv: okej, jag ser på en tv-serie :D

Malin - En musikblogg

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-31.html :)

(Länka eller följ mig på Bloglovin för större chans)

MELI

sv: Allt bra? :D

Anna med A

tack :)

Anonym

http://swaxu.myshowroom.se



in och checka bloggen, du lär inte ångra dig. :D vill du vara med och tävla i veckans blogg, då du får ta del av mina 500-1000 läsare per dag? :) gååå in och täääävla! :D



http://swaxu.myshowroom.se

SAga

allt bra? ;)

ronja

sv: tack :)

belloon,

gud vad mys! njaa jag ska ta det lugnt idag, imorgon ska jag iväg :)

Malin

Haft en bra dag i värmen? :)

♫♪ Sandra T

ser mysigt ut

Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om ett smycke från min webbshop:) <3

LIENE

Lät som en mysig kväll:)

alexandra | fotoblogg

låter som ni hade det riktigt mysigt!

Tova

jaapp :P <3

lugnt de, såg ut som ni hade en rolig kvbäll. :)

Anonym

sv; Ja, det tycker ejag :D.

anna

sV: najs de :D



jo samma här :)

tanya (:

sv: haha okej :p ♥

sofia

jaddå! :D

vicky ♥

Härliga bilder!

Allt bra med dig? :)

carolina - Stall Assla

Haha, sött med rosa hjälm ;)

Josefine Andersson

haha snygg "moppe"hjälm där :D



me 222222 :D

wilmaaa

va härligt! det är bra:) <3

yo

hej, allt bra?:)

Angelica

Tack du, hade du en bra kväll? Sov gott !

Jessica

Okeej, jag ska se vänner :D

Wissal

Sjukt fint hår! :) (Tjejen med blont hår)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: