by amanda

| Vardag

Så jäkla skönt det var med fredag igår! Åkte ut till landet direkt efter skolan, stannade och åt middag i Norrtälje och sådär. Runt klockan 9 åkte jag och hämtade Meliina och vi åkte ner till Simpnäs. Matilda och Evelina kom. Vi satt och chillade, pratade och hade mys. Sen gick vi till Erik, Wille och Jesper. Pratade med de innan vi gick hem till Matilda. Spelade kort och runt 12 skjussade jag hem Meliina. Imorse när jag vaknade gick jag upp och duschade och nu gör jag... ingenting. Hörs senare!

Nathalie Nyrén

Tack så mycket sötnos :)

SAGA

Sv; Haha kollar på typ alla filmer du tipsar :D

Anna med A

visst är den :)

♫♪ Sandra T

fina örhängen :)

Nathalie Nyrén

Fin bild på dig! :)

felicia♥

Sv: hehe ja (:

Söt bild :D

kram♥

sandra

sv: jag brukar inte känna så när jag klippt mig men den här gången blev jag verkligen missnöjd /:

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Härligt :D toppen här!

Har du en bra helg? :D

Anna med A

ja :)

Julia

gud va fin blogg:D

Allt bra?

emma

sv: jodå :) själv? kram

flickaneemeliie

sv: aa, om du läser inlägget så behöver jag inte maila dig

Anonym

ssv: jag är en stark o tapper krigare så nu ska jag ut på fältet o slåss mot mina hungersfiender :D hungrig alltså, haha och när jag vinner kommer allt vara prima med mig! :)

Pia - Smilinggirls!

sv: Tackar!! :D

FANNY (:

Jätte härlig blogg har du:D söt är du med!! Hihi



Kram

Roya

Var gärna med i min "Veckans blogg" tävling! :)



http://royass.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-1.html#comment

josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

sv kul att du är med!

Missa inte dom andra tävlingarna!

Lovisa

snygg header :D

SAGA

Sv; Hihi, ikväll ska jag kolla på en till film du har tipsat :D

sv: tack! :)

Igår gjorde jag ingenting särskilt :)

e

- hehe okej :D

Johanna

Svar : Haha förstår det :) <3

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV; haha den ägde juuu:)

snygga örhängen:D

bella

får väl ta och göra det! :)

fin bild!

♫♪ Sandra T

tack :)

Anna med A

godnatt :}

wilmaaa

ja<3

wilmaaa

tränat typ, sen inte så mke mer, och du?:) <3

flickaneemeliie

sv: jag mejlar dig ang det..

wilmaaa

trevligt< 3

Gabbe

sv: hehe I will! ;D

♥ L I S A ♡ 11 år- Foto & Vardag♥

Fin bild!



Just nu har jag en Veckans blogg tävling för första gången, och det vore jätte kul om du var med. Jag lottar/väljer ut vinnarna idag kl 18:00. Senare kan man inte anmäla sig. Imorgon publiceras ett inlägg med vinnarna klockan 8:00! Var gärna med :)



http://minafotografieravmig.blogg.se/category/veckans-bloggar.html



FÖrlåt för denna reklam...



//Lisa♥

PS: Har bland annat en foto-tävling, var med du också. Den hittar du vid kategorin "♥Tävlingar"

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

:D :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: