by amanda

| Vardag


Bild från när jag och Cecilia fikade förra veckan

Idag efter skolan gick jag och Hanna hem till mig. Lagade lite mat, kollade på tv och sen somnade vi. Runt halv 5 åkte jag in till stan och mötte Cecilia. Vi satte oss på Espresso house, pratade och sådär. Gick runt lite i affärer efteråt och sen gick hon hem. Jag träffade Annie en stund, hälsade på Olivia och sen gick jag också hem. Har kollat på true talent, druckit te och lyssnat på musik. Ska fortsätta med det tills jag går och lägger mig. Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Johanna

Svar : Hihi okej, det är ju så jävla bra :D <3

Josefine Andersson

MUMSS!!!



inte så mycket, ligger i sängen, durå :)?

nä tyvärr,ellerinte gratis iallfall :)

kram!

SAGA

Vad kul, jo självklart ska jag acceptera ;)

claramaja

Det är väl okej :)

Jessica

Jadå, min dag har varit bra :D sjdå?

SAGA

Vad mysigt det ser ut :)

sv: varit på stan, själv? :)

SAGA

Hehe tack :D

isra

fin blogg...läs gärna min blogg www.soso.bloggplatsen.se

sv: :D

Jessica

Härligt de :D

SAGA

Händiish ikväll då? ;)

sv: tack! :)

Gabbe

yes =D

SAGA

Ja, visst :o och 2 i samma namn, riktigt omoget..

Oj, ska nog också sova :o

Gabbe

det samma =D

sv: höhö :D

Gabbe

sv: ingen fara =D

Anna med A

skönt :)

hih tack :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; oh tack ska du ha fina du :')

flickaneemeliie

SV tack!:D

I JUST CAME TO SAY HELLO!

- mums vad gott!

Jessica

Jo, jag känner samma sak:/

emma

sv: okeeej :D:D:D

ella

- ja ^^

Helena

vilka fina bilder du tar

Sasha

Oh, älskar espresso house :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: