by amanda

| Vardag

Idag slutade skolan 14.15. Jag, Annie, Hanna, Olivia och Amanda J åkte till Gullmarsplan en snabbis. Hanna drog medans vi andra åkte till Slussen. Tog båten över till Gröna lund. Hade fått åk biljetter och fri entre av pappa så bjöd Filippa och Annie. Det stog VIP på våra åkband, haha fett king :D Jair kom lite senare. Vi åkte saker, åt mat, köpte mjuk glass och hade kul. Drog dock hem ganska tidigt pågrund av huvudvärk. Har precis duschat och ska gå och hämta mig en kopp te. Hörs kanske senare. Puss&Kram

Josefine Andersson

hahah kul o kul, ja förutom vädret så :D!!

tack :)!

dreamsandthoughts ☆

japp =)

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

jaa :D

meli

sv: Jaa :D

Anna med A

inte mycket :)

johanna

sv' jadå, helt okej faktikst.. självdå? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; veti nte riktigt hur det är. hahahah.. jag måste ha något psykiskt fel ikväll.. jättekänslig.

fick en komplimang nyss som även den gjorde att jag började lipa..

inte lipa men blev väldigt känslosam, tårögd..

jessicaa

sv: hahaah! eller hur:

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

jo det har den utöver att jag har festat med generalen och kaptenen, men om jag tränker tillbaka på sommaren så har jag haft en väldigt skön och lugn sommar. :D

sv: :)

anna

sv: ja :)



härlig bild :D

Matilda

åh, va kul med grönan! vill också! :)

GÖra något kul i helgen då:)?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

göörs?:D

dreamsandthoughts ☆

tack :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

minns inte, var något om förebild :D

Anna med A

tack :)

Okej! jag vet inte..första helgen jag inte har något planerat på ett tag nu så kanske hittar på nå med någon:)?

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

ja det tog verkligen :D

Anna med A

när ska du sova då?

anna

sv: okej dom var snygga iaf :D

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

latat, fotat o bara chillat :D

dreamsandthoughts ☆

hur har din dag varit? :D

bella

sv: Jag följer dej nu :D säg till när du lagt till mej :)

Nathalie Nyrén

Ingen fara :>

Anna med A

okej (:

anna

sv: varsågod :D



haft en bra dag?

sofia

hiih :D <3

bella

sv: Nä jag har tyvärr inte det :(

dreamsandthoughts ☆

härligt ! min med :D

Bella

sv: Tack för ditt stöd! <3

Alisia

Kan du skriva????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Madde

härligt med ordet ''king''!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: