by amanda

| New in, Vardag

Skoldagen idag var helt okej. Skönt att få träffa en del vänner. Fick dock en riktigt dålig nyhet om våra nya "klasser" Vi har fått grupper istället för klasser som vi kommer ha alla lektioner med. Kom med några som jag absolut inte ville vara med, och Hanna som jag alltid har varit med går inte längre i min grupp. Ska klaga sönder! När vi slutat umgicks vi brudar en stund innan jag, Filippa och Amanda J åkte till Gullmarsplan. Köpte en Frapino och sen gick jag och Filippa till Globen. Köpte lite saker och åkte sen hem till mig. Spelade monopol och jag förlorade, så livet sög. Åt middag och vid halv 8 drog hon. Har bara chillat framför datorn sedan dess.

Sitter just nu och pratar med Johanna. Så himla skönt att prata med henne. Det betyder något otroligt för mig att hon orkar lyssna på mina historier. Älskar hennes tips, kloka ord, stöttande komentarer o.s.v ♥

Dagens inköp