by amanda

| Vardag

Tjenare! Idag började jag jobba klockan 11 och slutade halv 3. Kul med jobbet även idag. Om jag inte får något mer samtal i September så var det här min sista dag. Det har verkligen varit roligt och jag har lärt mig en himla massa. Förhoppningsvis kommer jag jobba där nästa sommar också :) När jag kommit hem igen, åt och packade jag. Sen kom farmor och hämtade mig. Så nu är jag home sweet home igen! Ska snart dra ut och träffa Annie en liten stund. Imorgon börjar jag 9an, känns sådär. Blandade känslor.. börjar i allafall 9 och slutar 12 så det är skönt. Bloggar kanske senare. Pussar

Cajsa

göres söt? :D

Okej haha:d ja ska nog ha en från vero moda:)

Ja, okej najsigt ;)!

Nellieeh

SV:

Så lite så. ;)

Nathalie

Fin blogg! ;) Vad jobbar du som?? Eller var det sommarjobb? :D

Amanda Jonsson

söt tjej! :)

Zandra

sv: Aah :)

Pia - Smilinggirls!

sv: Ja, det lät ju mindre bra :( Jag gick igenom den sorgen (haha jävla tönt jag är) i torsdags när jag började. har dock vant med vid tanken nu.. ;) Men annars är det fint! :)

joahnna

sv' hahah ja :)

sofia

hihi :D <3

Sophie'

- så lite så :)

javisst :) <3

meli

sv: Härligt :D samma här :D

MICHAELA VERITAS

Nu har jag lagt till dig :) Lägg till mig du med! :)



Kram

Michaela Veritas



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

Angelica

Tack ! Jag är jätte nöjd (kommer bättre bilder)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV: okej, inte alls mycket svarar ppå lite kommentarer oså:D!

när börjar du din skola?:)

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

godnatt :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; det gör jag, jätte bra :)

julia

sv; JA! :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; nej du , nu blir det att sova tidigt.. skola imorgon och inte vänt dygnet än :D ska sussa sött! :D

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

sv: hihi tack :D <3

beccis

hejhej! hoppas du får en jättefin dag. kram ♥

Nathalie Nyrén

Ja så nu är jag tillbaka igen då :D

MADDES

Hur var första skoldagen?

Nathalie

Ny dag, ny vecka:D Vad ska du hitta på idag?:)

anna

sv: åh najs de :D



ne igår så kidnappa ja en jkompis som nyss fyllt år å så hade vi lite roligt :P

johanna

fin du är:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: