by amanda

| Vardag

Idag åkte jag in och mötte Cecilia i stan. Skulle försöka hitta en ny väska men ingen dög, fanns något fel på alla "/ Så vi tog en fika på Espresso house ovanligt nog. Köpte en frapino med chocklad smak, mums! Sen åkte vi hem till Cecilia. Lyssnade på musik och kollade lite på tv. Pappa hämtade mig och vi åkte ut mot landet. Åt middag hemma hos farmor och myste där resten av kvällen. Nu måste jag gå och lägga mig, börjar jobba 12 imorgon. Puss&Kram

tagna i början av förra sommaren

johanna

gör det då!:D

elin nilsson!

görs?:)

Cajsa

hehe tackar! :D jag trivs som fisken i vattnet. ^^ ni får se hela sedan när jag är klar med allt. :)

Zandra

sv: Jag vet inte riktigt, få la se :D

Men i dag ska jag till stan :D Ska se Markolioo live :D

LIENE

Låter som en toppen dag:)

sonja

sv: Jag ska vara hemma, ska åka till pappa vid 2...:)

bella

Nu är svaren uppe från frågestunden, kika in och kolla vad jag svarade på just din/dina fråga! :)

Sophie'

fin du är gumman!

- härligt, jodå jag mår bra :) <3

you make me smile

Åååh tack :D

johanna

Hej sötis! har en frågestund på min blogg och blir jätte glad ifall du skulle vilja fråga en sak?

direckt till inlägget - http://lifeasjohanna.blogg.se/2011/august/livar-upp-bloggen-med-en.html



tack på förhand, kram ha en bra dag!

Anna med A

gick upp nyss :)

C ♥

Söt bild ♥

GabbeG

sv: håller med =)

anna

sv: haha najs de :D!!



händer idag?

jr

Okej :) jag sitter och njuter med min nya laptop :)

Olivia

Det är toppen :D

Pia - Smilinggirls!

sv: Tack så själv! :D

Fin bild!

meli

Veckans blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till DAGENS BLOGG!

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/august/dagens-blogg.html

KRAM

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

tack :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

man får försöka orka :D

mathilda

ha en jättebra Lördag kram :)

meli

sv: Allt bra?:)

Pia - Smilinggirls!

sv: tack så jättemycket! :D

Allt bra? :)

Angelica

Jadå de har jag :)

MADDES

hoppas du får en fin kväll

sandra

sv: aa :)

oj jobbar du fortfarande? :P

Stan, tränat o sett film du då?=D

Jessica

Jaha, okej haha (a) Jag vill ha en i nacken ,men jag vet inte riktigt vad för något än :)

Nathalie

ja riktigt skönt:D tack!

vad hittar du på ikväll?

FlizanLizan

sv: haha :P

allt bra idag? :)

Nellieeh

Fin blogg. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: