by amanda

| Vardag

Grattis världens bästa vän! Jag hoppas din dag har varit riktigt bra och att du fick det du önskade dig. Vi får fira ordentligt när vi träffas! Jag älskar dig massor ♥


Idag på jobbet gick det väldigt bra. Det är lite mer chill att jobba i kiosken, man gör lite som man vill. Det är mer självständigt på något sätt. I caféet däremot är det mer folk att prata med och ta hjälp av, det händer mera och man lär sig nog mer där. Men jag tycker om båda. Jag slutade runt 4 och har sedan dess bara tagit det lugnt framför datorn. Väntar på att Johanna och Meliina ska sluta jobba. När de gjort det ska jag hämta Meliina och sen åker vi alla till mig, Helena också. Ikväll ska vi grilla på stranden. Sååå mysigt. Kameran kommer vara med, hoppas det inte är för mörkt bara. Bloggar kanske senare, pussar

elinochamanda

sv: vad kul, inte så mycket :) kram ♥

LIENE

Najs att jobba i kiosken och café också dessutom:)

Cajsa

hehe ok, men nice det i alla fall! ^^

Ja :)

n

sjukt fin blogg!

vad gör du? :)

Malin

Hoppas du haft en fin dag i det fina vädret! :)

c.

sv: okaj, inget :)

belloon,

jag mår bra, är lite trött bara. vad ska du hitta på ikv?

EMMAS!

fin bild :) kram

tanya (:

sv: iknow :/ kommer snakna sommaren sjuuukt mycket

Anonym

- okej, lyssnar på musik :)

har du bloglovin?

c.

sv: tack sötnos!

EMMAS!

allt bra?:D

Maja - FOTO

Hej sötnos! Var gärna med i min Dagens blogg tävling! :D

EMMAS!

vad bra :D samma här :)

Anonym

det ska jag göra :D

Anonym

följa varandra? :D

c.

sv: :)

Anonym

hittar en massa :D

EMMAS!

hihi jap:D

Rebecca ♥

Fin blogg :) Lust att följa varandra via bloglovin?

c.

sv: jobbat, sj? :)

Anonym

vad skadu göra ikvälll då

c.

sv: på en kyrkogård, hahahah!

EMMAS

ja verkligen!! :D

Rebecca ♥

Sv; har lagt till dig nu ;)

Anonym

mår itne så bra så ska bara vara hemma

Anonym

är sjuk

EMMAS

vad görs?:D

Rebecca ♥

Sv; härligt :)

Anna med A

allt bra? :)

Timez

fin blogg



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: