by amanda

| Vardag

Jag blev dagens blogg här!

Jag och Linnea åkte in till T-centralen. Satte oss på Wayne's coffee, fikade och pratade om allt och ingenting. Fanns mycket att berätta sedan vi träffades senast. Därefter gick vi till Kungsträdgården där Ung 08 var. Kollade läget, hälsade på några och efter 10 min drog vi. Jag blev hämtad av mamma, åkte till pappa och hämtade grejer, handlade och sen hem. Har rensat min bokhylla, slängt och tagit bort en massa saker. Ska fortsätta med det och sen möta Linnea igen. Hörs när jag kommer hem. Puss&Kram

julia

sv: tacksåmycket, jorå det är bra !



har du gjort idag då ? :)

michaela

fin blogg :)

hur är det? :P

sophie

Hej delta gärna i min tävling där du kan vinna ett skit snyggt smycke.

sandraf- everything about my life

fin blogg :D

elinochamanda

sv: Tack så mycket ! :)

Johanna

Svar : Härligt :) Allt är toppen här också :D

LIENE

Det är mysigt att fika:)

sofia

hih : d<3

sandra

sv: okej ^^

jag tog reda på vilken klubb min kompis skulle byta till, sundyberg IK :)

josefine

okej, idag har jag tränat,badat och lite annat :)

Haft en bra dag ?

wilmaaa

yesbox:)<3 vad gör du?

alexandra | fotoblogg

sv; tack så mycket!

låter mysigt, är ung 08 bra, hade inte velat missa det men kommer inte till sthlm fören på lördag då det just slutat, lite surt :s

allt bra med dig? :)

Jossan och Ida

Nu finns video del 2 uppe om vår London-resa på vår blogg! Vi filmar bl.a. när vi träffade Justin Bieber och när vi gick på hans konsert! Titta gärna på den och kommentera vad du tycker :) Kram



Anonym

det låter bra det :D

Angelica

Yes yes hade du en bra dag

You make me smile

Tack så mycket gumms! :)

bella

händer imrgon? :D

Claramaja

Åh, tusen tack fina du!<3

MyzaaN

tackar :D kul att du gillar den kram

Jessica

Varsågod :D<3

Blerina MUQA

planer inför idag ?:)

LINDAVIOLA!

Låter som en bra dag :).

amanda

tackar :)

Lisa Radojewska

sv; Tack! :) okei, ja ska oxå va med en kompis idag ♥

Anna med A

åh tack! :)

anna

sv: varsågod :D! hoppas du förstår de bara :)



hur är de idag då?

amanda

allt bra idag? :)

JULIA - Fashion blogg

Var med och tävla om en earcuff eller ett namnsmycke på min blogg!

http://juliaaahh.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-xenobia-design.html

Zandra

sv: Härligt! :) Jo då det är bara bra :D

Cajsa

tv, dator och försöker få i mig frukost för första gången på en månad. :) riktigt stolt över mig själv..xD

Elsa & Emma

Hej ! allt bra eller? :)

magda

sv; härligt!

jodå, med mig är det bra :)

vad gör du idag då?

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- jaha okej vad kul hihi :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: