by amanda

| Natur

Kolla här! Tack så jätte mycket verkligen, det betyder massor!

Nu kan jag berätta, eftersom det faktiskt blev av. Jag och pappa åkte till bowling hallen. För er som inte vet om det så spelar jag i Hellas bowling. Träningarna börjar igen på torsdag efter uppehåll under sommaren. Som pappa då lovat mig skulle jag få ett start paket. Vilket innebar skor, väska och klot. Så nu har jag köpt det. Ska åka och hämta allt på onsdag då allt är fixat och klart, anpassat för just mig. Måste ju bara säga att både klotet och väskan är svart och rosa! Så himla fint, jag visar bilder och det när jag hämtat det. Klara där åkte vi och handlade, sen käkade på en grill. Har bara tagit det lugnt hemma sedan dess. Nu ska jag hämta mig en kopp te. Puss&Kram

Sophie'

- så lite så :) <3

Cajsa

nää...om man ska ta och göra sig klar för natten. :)

Blerina MUQA

jaha men det är iallafall ett steg närmare gymnasiet ;)

Sophie'

- natti natti :D <3

Sophie'

- ja de gör vi :) <3

Blerina MUQA

jag börjar 1an nu.. dock ska jag egentligen börja 2an :)

sofia

Varse!

Tack :) <3

zami

sv: Jag ska köpa ett par kängor, dom finns på H&M :)



Det är klart du får fråga de. Jag går hos bup för att jag har panikångest, har massa svårigheter, är rädd och orolig i stort sätt hela tiden. Kan inte äta ute eller hos folk, kan inte sova över hos folk, har jätte svårt att gå någon stans även hem till kompisar, åka in till stan. min trygghet är min mamma.

sandra

sv: tack :)



visste inte att du spelade bowling :P

EDITA

Läs min blogg, så läser jag din!

MODE, SKÖNHET & HÄLSA

Cajsa

hehe det var det också! ^^

Anna med A

okej, hur fick du jobb där?

sandra

sv: hehe okej :P

mia

heej ville ba kika in o hoppas du haft en bra dag!

kolla gärna in min blogg o säg vad du tycker :)

btw, fin blogg du har :)

Blerina MUQA

i 3an.. Jag hade koncentrations svårigheter.. så lärde mig knappast något haha har det fortfarande men jag kan hantera det bättre nu :)

zami

sv: Ja de hindrar mig från att gör allt i stort sätt. Jag kan inte gå någon stans utan att vara orolig.

De hjälper mig sådär. Jag har just gått på en utredning sen i februari så i morgon ska vi se vad dom har kommit fram till

sandra

sv: ja jag tycker det är as kul :) önska bara jag vore bättre på det haha!

Zami

sv: För att kolla vad som är felet och hur vi ska kunna behandla mig :)

Cajsa

har aldrig varit på relax så det var riktigt skönt! ^^

sandra

sv: haha ja men man ska ha pengarna till det också :P

EMMAS!

haha massa töntigt bara XD

Blerina MUQA

yes! haft en bra start på veckan ? :)

sandra

sv: ja tyvärr är det ju det /:

Blerina MUQA

njaa.. lite seg :) Jag ska börja Katedralskolan ES musik själv då?:)

sandra

sv: ja du har tur du :) haha

bella

göttt!! :D

Zami

sv: Ja det hoppas jag med. Ja det är verkligen jätte jobbigt, du här och ser vad dina kompisar är ute och gör hela tiden men du själv är fast här hemma.

Cajsa

nej...om man skulle vara duktig och avrunda kvällen...GALET trött! :O men vill kanske upp med ett till inlägg innan jag sover gött..xD vet inte än. :P

LINDAVIOLA!

sv; Ja :D.

sandra

sv: jag simmade ju när jag var yngre och då betalade mamma, önska det vore så nu också haha för jag vill börja igen. Det är sjukt bra träning för kroppen

Josefine

Hejj!

Var gärna med och tävla i min första dagens blogg och få alla mina läsare till dina!

Allt du behöver göra står på min sida :)

Kram!

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

tack för din omtanke. :) jo det är sant, om det var meningen att det skulle vara vi så skulle det inte ha tagit slut. :P JA MALLORCA ÄR MITT HJÄRTA. har också varit där och jag hitta verkligen hem där. :D

sandra

sv: okej :) jag simmade från när jag var 5 år till jag var 15 :P men hade några pauser där emellan :P

LINDAVIOLA!

sv; Ja :D.

Cajsa

men det blir inget..xD började skriva på ett men du anar inte vad tråkigt det blev! xD ska sova nu i alla fall. :) nattis!

EMMAS!

neej försöker :) kram

EMMAS!

fiin bild :D

EMMAS!

tack :D

EMMAS!

de var de också :D

EMMAS!

jaa :D sjdå?:D

EMMAS!

jaa du fråga om jag hade haft en bra dag :D

elsa

Fett fin blogg du har! kolla in min!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: