by amanda

| Vardag


Bild från midsommar !

Blev väckt strax före halv 7 imorse -.- Åh, det var jobbigt ! Men sov ju i Norrtälje, så fick gå upp tidigt för att komma hem tills pappa började jobba. Kom hem lite innan 8, då gick jag och la mig igen. Blev väckt av att Jair ringde vid 12. Fixade mig och mötte sen honom i centrum. Vi gick till Fattig parken och så kom Yosra. Satt och pratade lite innan vi gick till centrum, chillade där med Ida, Archi och Natou. Sen åkte vi till Espresso house, köpte chailatte och sen tillbaks till Kärrtorp. Jag och Jair tog en liten promenad och sen drog jag hem. Nu väntar jag på pappa, förhoppningsvis ska vi göra att efterlängtad sak när han slutat. Mer får ni inte veta förens det är gjort. Hihi :D

sanashaba'

sv; hhaha ja! :D

EMMAS!

tack :D:D

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

aha nej jag komemr inte sluta blogga bloggen är mitt heltids arbete. :D

zami

Grymt snygga leggins du har som profilbild. Vart kan man köpa såna? :)

Anonym

ist får du 10 % på "the five crosses" och sen en dubbel sådan så 10 % på en till om du hänger med? jag lägger ut rabatten på den med 10 % så får du lägga två av den i varukorgen? är det bra?

Anonym

nu ligger 10 % på den så det är bara att beställa 2 ex av dom nu :)

Anonym

du kan skriva ett inlägg och få 15 % :)

Jessica

Jo tyvärr :(

zami

sv: Okej men man kan alltid kolla :D

Anonym

då blir det 93 :- st :)

Sophie'

- yes :D

Anonym

smycket är gjort av metall, kan bli rostfärgat ilängden men det ska inte bli det så länge man tar hand om det, det vill säga inte förvarar det med övriga material eller sprayar hårspray eller parfym på, gör detta innan och låt torka innan örhängena åker på :)

Cajsa

hemma igen! allt bra?

zami

sv: Tack så mycket :)

zami

sv: Allt bra ? :)

Anonym

yes :) anledningen till att det blir dyrare är för att jag ej tillverkar dessa som ett par, omaka är det de säljs för, därför säljer jag dom separat, vill man då ha ett par av dom får man köpa två st :)

you make me smile

Tack så jätte mycket :D

LINDAVIOLA!

sv; Vad skönt! Det regnar inte här heller längre :).

Sophie'

- ingen aning faktiskt :o själv då? :) <3

Cajsa

ont i huvvet men annars är det toppen här med! :D

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

Sophie'

- okej kul :) <3

Anonym

hoppas du är intresserad ändå :)

Gabbe

här =)

http://gabbesketch.blogg.se/2011/august/amanda.html#comment

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

Sanna

Fin blogg! Hoppas dagen varit bra :)

Kramar

jr

rolig bild :) Nu är jag tillback och blogga på min andra blogg:P

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

jag är 21 :P hehe börjar bli gammal som gatan tycker jag!

meli

sv: Tack så hemskt mycket :D

Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

Blerina MUQA

tack! vad gör du just nu ? :)

anna

sv: tack :)



händer ikväll ?

sandra

sv: härligt!

nja hostar och är förkyld så det kunde varit bättre :P

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; tack :D

josefine

okej. Allt är bra :)

Vad har du gjort idag ?

zami

sv: Härligt :) Jo då det är bara bra, men vad gör du då ? :)

jessicaa

sv: ja, eller hur!

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- mellan älmsta och grisslehamn :) du då? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: