by amanda

| Övrigt


Igår stannade vi i Norrtälje och åt middag på en resturang. Super mysigt! När vi väl var framme satt jag bara framför datorn och tog det lugnt. Gick upp för 20 minuter sedan kanske, fast blev väckt för lääänge sedan. Vad som händer idag är ett frågetecken. Jag hoppas på att träffa Helena och Johanna ikväll, annars åker jag med till Rådmansö på kräftskiva. Men bloggar mer senare. Puss&Kram

已知 Mohammedi Al-debis™

sv: tack!



följ gärna min blogg vi fb elr bloglovin!

http://facebook.com/mohammedipage



Allt bra?

Anonym



Hej hej, nu är dagens blogg avslutad, det var jäääääätttteskoj att dy var med, så va med igen.

Det tar bara 1 minut att kommentera, men ny omgång kommer om ca 1 timme!

Och kolla vem vinnaren är just nu, Ha en bra dag!

Gilla gärna min fanpage: http://facebook.com/mohammedipage



Men vad gör du då?

Ha en bra dag!

EMMAS!

okej najs :D

sandra

sv: haha ja visst :P såna är vi i familjen wetzelmayr haha!

Jessica

Får väl se hur det blir :/

Helena♥

Sv: Bara bra :)

Fin bild ^^

Guevacci - Blog of Awesomeness!

gött, vaknade för en stund sedan :D skaru göra nåt kul denna helg? kram

Frida

Varsågod!

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

Rosalie

Gud va fina bilder du tar med din kamera! :)

Amanda

allt bra med dig? lust att följa varandra via bloglovin? kram!

Maria~ Make cupcakes not war~

- haha jag jobbar i Ntälje :p och min kille är just nu på rådmansö haha vilket sammanträffande xD



vilken restaurang åt ni på? :)

MADDES

Kikar in och önskar dig en fin lördagskväll!!

MELI

sv: Jaa :D

Hoppas du får en mysig lördagskväll :)

Lisa Radojewska

Ber om ursäkt för sent svar men jag har inte mått så bra på sistonde, feber, migrän osv.. Men hur mår du? :) ♥

Sophie'

- absolut inte, även om jag vill ha han hur mycket som helst! :( men men det finns andra killar. <3

LINDAVIOLA!

sv; :).

bella

taggar du?:D

anna

sv: haha okej men gå in på http://www.moderskeppet.se/grunderna/ så berättar han grunderna i ps riktigt bra faktiskt och helt gratis :P



men ja håller med men ja redigerar även mina bilder på www.picnik.com

Cajsa

haha jag tycker att det är helt underbart gott! xD

you make me smile

Ja verkligen :)

AMANDA

sv: har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig! kram

Josefine Andersson

jommenisst hih :D

EMMAS!

japp sötnos :D

Anonym

sv: :D

Anonym

Hej!



Absolut tjejen!



Säg till innan du vill beställa så lägger jag ut rabatt på den produkten, rabattkoderna krånglar så jag lägger ut den innan du beställer så det redan är avdraget :) är det någon du vill beställa nu kan jag lägga ut det på en gång?

Sophie'

- ja superkul :D

Maria~ Make cupcakes not war~

- Då vet jag vilken det är :D

har du lantställe här lr?

guevacci

sv: okej, blogga och typ film :) haft en bra helg? kramis

sandra

sv: haha aa:)

allt bra?

sofia

Tack :D <3

Jessica

Jag har inte hunnit dit än, jobbar så mycket nu :)

MADDES

riktigt läcker bild

Yohanna ♡

Fin bubbla :)

josefine andersson

kan jag lova dig att det var :D!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: