by amanda

| Natur



Igår kom Annie och Olivia till mig. Vi kollade på film, sen kom Linn och Ylva. Vi drog ut, chillade en stund innan vi gick hem till mig igen. Sjöng singstar och spelade buzz. Drog ut igen, stog i centrum med några innan jag och Linn blev hämtade av hennes pappa. Åkte och köpte mat sen hem till Linn. Kollade på tv och tog det lugnt resten av kvällen. Sov där, och vi vaknade runt halv 1. Gick hem, duschade och packade. Ska åka till landet idag så väntar på att pappa ska sluta jobba. Men vi hörs senare ! ♥

lucinda

hihih skönt att höra!:) jodå det är bara bra med mig sötnos

emma

sv: ja de ä skit gott :D

Malin

Fina bilder:)

Ebba

Hur mår du? :)

amanda

Hej allt bra? :)

Josefine Andersson

kul att du är med i helgens blogg :) kika in på söndag & se om det vart du!

jessica

sv: stan, själv?:)

J

Jag har tänkt göra de :)

Cajsa

tittar på tv och bara tar det lugnt.

Sophie'

- det är bra, med dig då? :) <3

Johanna

Svar : Aha okej, fan vad najs :D <3

anna

sv: precis :P



åh älskar den första bilden :D!

Johanna

Svar : Tack så mycket sötnos :D <3

Jessica

Min kompis ska fara och köpa ett smycke där som hon har beställt & då tänkte jag följa med för att kolla upp de :)

Sophie'

- ja :D

härligt! :) <3

Amanda Jonsson

Svar: åh, tack så mycket! :)

Jessica

Jo, precis! känns riktigt surt -.-

jessicaa

sv: tack:)

skönt!

lucinda

heheh ja haft en bra dag gumman?:D

amanda

Tack å mycket :) Jo det är bara bra :)

sofia

jodå :D <3 Haru tagit konfan? :D

bella

fina bilder! :)

Blerina MUQA

same here, men ska strax bege mig till nirvana där vi ska mysa! :)

Ebba

Härligt, med mig är det bra! :) Kram

sandra

- haha ja det var en riktigt konstig dröm, pappa trodde jag hade rökt på när jag berättade vad den handlade om haha!

mia

heej ville ba kika in och hopaps du har en bra dag, kolla gärna in min blogg o säg vad du tycker! ;)

btw, fin blogg!

Anonym

Superkul att du är med och tävlar om att bli DAGENS BLOGG!

Gilla gärna fanpage på facebook och gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans:

http://facebook.com/mohammedipage/

Vad gör du då? Ha en bra dag och lycka till!

Johanna

Svar : Hihi :D

anna

sv-,: hur brukar du redigera dina bilder? är något tex vanligare att du gör me många *:)?

Cajsa

göres?

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

claramaja

Så lite så<3

sanashaba'

sv; jo det är toppen med mej oxå!(:

Anonym

men gör såhär :)



kopiera den sista rutan du har med blomman och länkarna.. kopiera den koden och klistra in igen direkt efter med ett <br> emellan och lägg in min kod längst ner ist för den kopierade och ta bort länkarna hajar du? så du får en "wxtra liksom2

Anonym

den passar ju perfekt :D TACK :D

viki

Vad fina bilder, blir sugen på sooommar.. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: