by amanda

| Outfits

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article13448545.ab

Ja, här var vi. Det var galet mycket folk. Det kom en massa rök. Det luktade illa och det var nästan svårt och andas. Smått panik fick man ju såklart när man inte hade en aning om vad som hände. 3 brandbilar och 2 ambulanser kom. Fast det inte ens verkade ha hänt något.. Menmen, efter fikan kollade vi runt lite och sen åkte jag hem. Nu sitter jag bara framför datorn och tänkte sätta på en film. Piss väder ute, fast nu verkar det ha slutat regna. Får se om jag orkar göra något ikväll, tror fan inte det. Bloggar senare :)

wilmaaa

ja faktiskt, klockren!:)<3

bella

fiint :)

kram

f

jag med ;D favoritsmak? ;)

Lotta

Sv: Jaa, jag med! Finns ju ingen godare glass :D

Johanna

Svar : Haha yes :) <3

you make me smile

Dom äcklar mig verkligen. Mår bara dåligt av att kolla på dom. Hittar så många fel på dom personerna arrwg :G



ja han är underbar! :D

MELI

sv: Inte mkt.. sj?:)

Cajsa

allt bra söt? här är det bra! :D (Innan någon förstör det för mig så säger jag nu att det är det.. ^^)

Elidaa

Fin blogg :)

lizel

älskar din header!

Berta K

Sv.Samma här ^^

Vad ska du göra imon då?:D

f

okej :D chocolate fudge brownie :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh tack så mkt :D

josefine

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

emma

sv: just nu ser jag lite tv o chillar :D sj?

Anonym

vad gör du da? :D

wilmaaa

händer ikväll?:)

EMMAS!

okeej gillar den där cookie :D

anna

sv: åh mysigt :D!



ne ja var i skövde å så :D

Amanda Jonsson

http://twitter.com/#!/blommigaskor

hanna

vill du bli veckans bloggtips? gå in här:

http://hannaaceciliaa.blogg.se/2011/august/veckans-bloggtips.html#comment

MADDES

Vinnarna av dagens blogg är presenterade, kolla om du vann!



Hur har din dag varit?

LINDAVIOLA!

sv; Eller hur!!!

LIENE

Tack:D Jättekul att du tyckte det om klänningen.

kram

belloon,

förlåt för sent svar.. har glömt vad jag gjorde :(.. vad tycker du om sommaren 2011?

elinochamanda

sv: ja visst är det snyggt :D

Maria~ Make cupcakes not war~

har du haft en bra start på veckan? :)

Johanna

Svar : Jo det är riktigt härligt faktiskt :)

Cajsa

fan va nice! :D och snygg outfit. ;-)

varsågod:))

Förlåt för sent svar! kram

jessica

sv: hihi:D

Berta K

Sv.Ska va i stallet och kanske provrida en ponny :D

E M M Y - FOTOBLOGG

jätte fin blogg :)!

vad gör du :)?

MICHAELA VERITAS

Snygg outfit.. Och du tar väldigt fina bilder!



Kram

Michaela Veritas



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA

Maria~ Make cupcakes not war~

- härligt! ja, samma här^^

Anonym

snyggt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: