by amanda

| Övrigt




Middagen hos mammis var jätte mysig. Det var ju ett tag sedan jag träffade henne och mormor! Vi åt förrätt, varmrätt och efterrätt. Satt i stort sätt bara och pratade. Var där i flera timmar, de hade inte ens börjat med maten när vi kom dit. Vilket vi trodde de hade gjort men det var trevlig. Kom hem runt halv 10, har kollat på Gossip girl sedan dess. Tänkte fortsätta med det nu faktiskt. Jag är så himla trött! Imorgon skulle jag egentligen ha varit ledig, men blev tillfrågad om jag kunde jobba 12-16 i caféet så då sa jag ja. Men vi hörs antagligen före eller efter jag börjat jobba. Kramis

Cajsa

tack sötnos!

Nathalie Nyrén

så lite så <3

Angelica

Härligt.

Har du makro?

Cajsa

jag ska nog sova nu. natt natt finaste!

Malin

japp! fina bildr <3

Angelica

Blir väldigt fina bilder iaf.

E m e l i e

sv: så lite så :)

Nathalie Nyrén

Ska du säga!

E m e l i e

sv: idag har jag vart med en kompis, dd? :)

angie

så gott det såg ut! :)

sofia

visst är den! :D <3

elinnilsson-eeelinnnnnn.blogg.se♥

SV: hon är snygg och du är snygg!

första bilden på blomman gillade jag:D

Nathalie Nyrén

Nooo! :D

anna

sV: åh duktigt :D



ne ja har övningskört å cyklat :D

Angelica

Jag behöver ett makro iaf och har hittat ett för ca 4500 :)

jr

Hejsan nu har jag byt blogg så följ mig här!:)

elinnilsson-eeelinnnnnn.blogg.se♥

SV: det var det ocksåå:))

vad är det på första bilden ?:D

gossip giirl ääggeeeeeeer:)

E m e l i e

sv: härligt :)

Anonym

- nice pics!

Emmy Asklöf

Var gärna med i Dagens Blogg hos mig! :D

http://emmyasklof.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html

Kram

Guevacci - Blog of Awesomeness!

Gomorgon! Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda, kika in om det blev du ;) annars nya chanser idag igen!



älskar den där brud med lax i<3

elinochamanda

sv: okejokej, jag ska snart äta frukost :)

Önskar dig en bra dag!♥

MELI

hur är vädret hos er idag? =)

tanya (:

fina bilder du tog på blommorna! ♥

Mynnie

Godmorgon :D

Fina bilder :D

Cajsa

God morgon! allt väl?

~hannathorme

allt bra idag? :)



kram!

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D

jr

okej priyan.blogg.se :)

JULIA - Fashion blogg

- med mej e det perfekt!

några planer för dagen!?

jr

Okej hahaxD Orka inte med denna bloggen börja tröttna .. så skaffa jag en ny ;)

~hannathorme

jo, det är bra med mej! :)

JULIA - Fashion blogg

- jag ska njuta av solen! ;)

Josefine Andersson

dedär såg ju inte lite gott ut!



amen gud så härligt! jo med mig äre super :D

vad mysigt att äta middag så där med dom. :D

Jätte fina bilder du tar. :)

alexandra | fotoblogg

fin bild den i mitten :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: