by amanda

| Vardag

Bloggade aldrig igår, så kunde inte skriva på rätt dag.
Men grattis min vackra tvilling, nu är du lika stoor som jag! Jag älskar dig.


I förrgår kväll efter kräftskivan mötte jag Helena och Meliina, vi åkte ner till Simpnäs. Var där en liten stund innan vi åkte till skolan. Satt och pratade, sen vi åkte hem till mig och kollade på film. Igår åkte jag, syster och Matte vattenskoter innan jag började jobba runt halv 2. När jag slutat åt jag och familjen på en thai resturang. Mötte därefter Meliina, vi åkte hem till mig. Bytte om och spelade lite kort med Matte och Linus. Vid halv 10 åkte vi ner till Simpnäs. Det var nämnligen spelning och det var Urban Tribe som spelade. Någon som känner till dom? De var helt okej i allafall. Träffa Helena och Matilda där. Runt halv 1 åkte jag hem. Började jobba halv 10 imorse. Jag har precis packat klart allt. Vi åker äntligen hem till Stockholm ikväll! Bloggar antingen innan vi åker eller när vi kommer hem. Ska äta middag och bla bla här ute först. Vi hörs senare. Puss&Kram

E m e l i e

sv: Na, haha :)

josra

Nu har jag frågestund Passa på och fråga vad du vill så svarar jag :D

Kram

Jessica

Så kul:D

ida

sv: tack så mycket !:D

kram

Alicia Blomqvist ♥

Jag mår bara bra tack. :)

Bloglovin'? :)

ida

sv 2 : haha har lagt till dig ! lägger du till mig ?:)

kram!

Angelica

Hade du en bra helg?

XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Allt bra annars då? :) Förlåt att jag har varit borta hela helgen, har faktiskt inte varit meningen och idag tänkte jag att jag inte skulle sitta så mycket, men jag kunde inte hålla mig här ifrån! Så jag har nu uppdaterar vad jag och min Gästbloggare P-Man & Co gjorde på kubb vm igår! Har du haft en bra helg? :) PUSS<3

EMMAS!

japp:D gullig bild =D

Hanna

Hoppas du haft en bra helg :)

Alicia Blomqvist ♥

Har lagt till dig nu.. din tur :)

sanashaba'

sv; tack så mycket!

Hoppas du får en trevlig dag!(:

EMMAS!

allt bra?:D

Foton av Emma

Hoppas du haft en trevlig helg!

Kram

sanashaba'

sv; vad gör du?(:

E m e l i e

sv: Usch, det är så jobbigt :(

EMMAS!

naajs :D japp:D

MADDES

hihi så söta ni är ;)

belloon,

jag softar.. hur har din helg varit?

aidahoo

jättegullig blogg =)

Cajsa

tack amanda och detsamma gäller dig!

anna

sV: najs de :)



haft en bra helg?

Angelica

Jag har haft en bra helg overall. Haft en bra dag då?

E m e l i e

sv: jaha, okej :)

Josefine Andersson

har varit borta, minns tyvärr inte vad vi snackade om :(

EMMAS!

hihi yes :D

Lisa

svar; kul att du tycker det:D

Anonym

är dina kamera bra?

Jessica

Jaohja!

toves träningsblogg

okej :)

ha en fortsatt bra kväll..

MELI

sv: Kul att du är med och tävlar i veckans blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd!

Haft en bra helg? KRAM

Matilda

Din header är så fiin! :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

TACK så hemskt mycket för alla bra frågor, svaren är nu uppe på bloggen och jag hoppas nu att ni nöjer er med det svaren ni fått, om inte, har du en földfråga eller bara glömde bort att fråga någonting i frågestunden så finns det fortfarande chans att ställa frågor till mig när du vill. Tack åter igen för frågorna! kram

Anonym

söta :D

sanashaba'

sv; okej! Nä jag kom precis hem! Har du haft en bra dag?(:

Anonym

allt bra med dig? :D

anna

asV: najs de :D



min helg har varit långtråkig _:P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: