När du tar vid mig blir det brinnande spår i min hud

| Djupt

Anonym

Ah :) sj?

Anonym

Inte så mycket :) sj?

ELLA GRÖN

härlig bild:)

Sandra

Hej vännen!

Vad hittar du på en solig dag som denna?

Kram Kram

~ WHAT THE HELL

- tack ^^

dreamsandthoughts ☆

allt bra? :D

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sV; det må så vara! (:

Maria

Aaw (A)

Jodå det har varit tråkigt med bloggpaus men nu är jag tillbaka! Kände bara att jag varken hade ork eller tid till att blogga nu när det har varit dansvecka :)

Vad tycker du om resultatet från dansveckan som jag lagt upp? Finns både filmer och bilder att kolla på nu :)

sofia

vad ska söta ungen göra på valborg då? :D

Frida

heeej snygg blogg <3



allt bra med dig?



kolla gärna in min blogg ;)

Cajsa

glöm inte ställa en fråga i frågestunden! :D



göres?

Mariam

Sv. Okej okej trevlgit :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

hanna ♥

yes, mycket! :)

Lina

Åh!

Oliwia

vad tycker du om min nya header? :)

Jenny

sv; hahah, dubbelhaka (a' c; händer i helgen? C: kramar :3

josefin

sv: Det är bra :)

Maria

Åh tack :D Det var verkligen superkul att få uppträda! :)

Jadå nu är jag tillbaka med nya tag!

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha jajamen , oh ja! :)

Johanna

Allt bra med dig då?:)

Mariam

Sv. tackar ;D Dom är skit gammla detsutom :o

Jenny

rösta! Gammal VS blivande ny (?) ska jag byta header? tacksam för svar c;



kramar :3

Lindah- foto,smink,smycken

sv: haha ja de e kul me rätt folk:)

äsch de de gör väl inget;) runt 100 kanske^^

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha jaadu1 D:

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; låten : tycker om när du tar på mig



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: