I'm gonna be by your side

| Djupt

Cajsa

allt bra då snygging? :)

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Jo bara bra ;D Göru?

T I L D E ♥

jätte fin blogg !

Anonym

fint bild känner redan sommar

M E R E I

- :)!

SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :D

lovisa

haft en bra daG?:D

Anna med A

tack :D

~ WHAT THE HELL

- härligt, helt okej :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

söööt!

hanna ♥

hihi, va gör du då? :)

Anonym

Var gärna med i min bonustävling på bloggen där man kan vinna en STOR, FET länk med bild - bara genom att följa mig på Bloglovin'! Alla som är med följer jag på Bloglovin' också, som ett tack. Läs mer här! :D

http://emmyasklof.blogg.se/2011/april/bloglovin-tavling.html

Kram

Nadja

förkyld. =( Haft en bra dag? =)

dreamsandthoughts ☆

sv: ja eller hur :)

my wesström

jupp :)

Allt bra ? :D

josefine

haft en bra dag? :)

Annelii- <3

SV: Japp :)



Fiin bild :)

esra

tävlingen är avslutad

sofia

jodåå, de kan jag göra!

nå min pojkvän gjorde ju slut, för han hade tappat känslorna för mig för vi aldrig typ träffades, han kan väll sätta sig på bussen och åka hit till mig då?.. och sen fick jag veta att han hade raggat på en 98:a och han är 95:a men iaf medans vi var tsm och sagt till henne att jag var bara hans bästis å att han hade känt mig länge. Sen så sa hennes kompis till henne att jag var hans flickvän och då hade han sagt att han skulle bli tsm me henne å sen göra slut me mig. Sen hade han skrivit till en av hennes kompisar och raggat på henne oxå. Och nu är han tsm me ngn annan. så värsta player.. har varit tsm me han fler gånger men nu var det serri sista gången, orkar inte att han ska hålla på me andra, otroget svin...



Hoppas du förstog iaf! <3

jennifer - photography

Hej igen! Hur är läget?

Kram

claramaja

Det är bra!:)

jennifer - photography

Härligt, jo de är okej, lite sjuk bara :)

ronja

sv: tack :)

fin du är!

Becca

sv: har ju varit på arbetsintervju idag :D och de gick riktigt bra tyckte jag iaf ;) Få se va dem tycker :b får svar imorgon eller på fredag :D så håll tummarna!! :D

har du haft en bra dag?? :D

sandra

sv: okej :) kollar på glee!

johanna

hihi sötnos^^

Sara

Ha en fin kväll :)

lovisa

vad kul att du är med :D

Caroline

sv; jo då, det är bra! :D

Anonym

sv; Okej :).

Amanda Jonsson

Varmt det såg ut. Här har vi snö. :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: