HurraHurraHurra

| Vardag

JULIA ERIKSSON

sv; tack så mkt :D härligt! jodå samma här :D

Tack, kul att du tycker det! :D Jag har haft det bra, även om jag saknade bloggen så har det vart skönt också att inte behöva tänka på den. Man kan samla ny energi, vilja och inspiration. ;)



GRATTIS TILL BLOGGEN! :D♥

SAGA

Grattis till bloggen! :D

- M a r i a

sv; jo jag vet;/



allt bra idag då?:)

Molly Bergström, UPPSALA

Vad gör du? :)

Jenny

jag har ''dagens blogg'' på min blogg! så kicka in och va med! c; säger till när jag har valt ut 3 vinnare som kmr att vara länkade på min blogg (under headern) tills jag drar igång en ny omgång! S Å T A C H A N S E N ! C;

maja [FOTO]

sv; tack så mycket! :)

Felicia :)

sv: okejs, jag har nyss ätit :)

Malin & Amelie

sv;: Ja de är allt härlig, hur är de med dig ? :D

jenny

fin blogg:)

sandra

yes :)



grattis till din blogg haha :)

Molly Bergström, UPPSALA

PÅh vad äter du? :D

Malin & Amelie

sv: Okej, vad roligt att allt är bra :)

Molly Bergström, UPPSALA

Haha, nu med? xD

ont i huvudet, snorig, och kall o varm frusen ibland :(

Molly Bergström, UPPSALA

Men det är nog inga problem :) brukar du ladda ner?

sandra

hehe varsågod :P

Molly Bergström, UPPSALA

Tack :D:D

Hehe, min pojkvän gör det åt mig (A) men filmer mest :P

Malin & Amelie

sv: Tack :D

Molly Bergström, UPPSALA

Hihi :D händer sen?

t h a i p i n n e n ♥

sv; haha så lite så :D

sandra

ja speciellt när man typ har den nästan varje dag :O

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??

Tack, ska försöka <3:)

♥ KHANGKHENG

allt bra med dig idag? :)<3

sandra

mja, vet bara inte när jag har tid. Jobbar så förbannat mycket /:

HANNA

grattis bloggen :D

L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D

Grattis till din blogg!:)

Hihi :D

sandra

det är jätte svårt att få ledigt plus förlorar så sjukt mycket pengar på att vara ledig en hel dag /:

HANNA

hihi :D

HANNA

converse är AWSOME D:

HANNA

svarat på frågestunden nu, men i två delar! här är svaren:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/april/svaren-pa-fragestunden-del-1.html

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/april/svar-pa-fragestunden-del-2.html

HANNA

tackar :D

HANNA

hehe ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: