Glad påsk

| Vardag

Tidinställt inlägg. Glad påsk på er!
Klockan är 1 och vi är på påsk lunch hos farmor.
Jag bloggar när jag kommer hem härifrån.
Ha en bra dag. Puss&Kram

Johanna

Hihi sötnos ^^

SANNA

Glad påsk, hoppas du får en fin påskafton. <3



KRAM, Sannaakarin

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag gör nog ingenting :) Har ni också över 20 grader idag? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

♥ KHANGKHENG

tack, söt du är :D<3

rebecka.blogg.se

sv; okej, vad skönt :) jag ska också ta det lugnt :)

♥ KHANGKHENG

Har du fått många påskägg? :)<3

bex.

yesyes :D

rebecka.blogg.se

sv; absolut :) ha en bra dag!

LINDAVIOLA!

sv; :).

Johanna

Tack sweetie ! :)

bex.

ja de vart kul :D

bex.

vad har du gjort idag då :)?

rebecka.blogg.se

sv; så lite så :)



vad ska du göra? :)

bex.

najsnajs :D står i senaste inlägget ;)

hanna ♥

okej, träffat pojkvännen å kompisarna :)

rebecka.blogg.se

sv; okejokej :) jag vet inte vad jag ska göra :)

lovisa

v: jaha ja tkr kalla:)

ida - foto & vardag

sv: toppen här också :D

Har ni bra väder? :)

Anonym

sv aha okej:D

ida - foto & vardag

sv ja, och typ 25 grader varmt :D fett skönt! :)

Maja Linder

haha nicenice!:)

sofia

hah ne men iaf ngn gång i juni typ xD



15 år och bor i haparanda :D

Maja Linder

åh, har du den?!:D

Sofia

I norrland, nära gränsen till Finland:)

Sofia

Med flyg typ en timme å en kvart:)

MADDES

Ikväll blir det lugnt och skönt här hemma. Hur har din dag varit?

♥ KHANGKHENG

hehe ja, händer imrn då?:)<3

Mariam

Sv. Gjorde de precis ;)

rebecka.blogg.se

sv; haha, ja, grymt snygga :D

isabelle

glaad påsk :D

fan va fint hår! ♥

louize

men du kan chansa :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: