gårdagens outfit

| Outfits

Jag vaknade typ 13.15 idag -.- Sprang in i duschen, klädde på mig och nu äter jag frukost. Jag ska träffa kusinen Cecilia runt 3-halv 4. Vi ska grilla med brudarna. Vet inte exakt med vilka, vet inte vart vi ska vara, vet inte vart jag sover, vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket mer.. Ja, dagen är oplanerad. Men ska försöka blogga något mer inlägg. Puss&Kram

Gårdagens outfit (dålig bild) ;
Långärmad tröja från Ginatricot.
Skärp från H&M.
Shorts från Ginatricot.
Strumpbyxor från H&M. (Köpta i förrgår)

felicia

Sv: Jag har lagt till dig nu! :) Säg till när du har lagt till mig! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D

snyggt!

Cajsa

jo det är ok med mig. göres?

lovisa

snygga trumpbyxor!

elina

yeah ;d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt :)

Mariam

Sv. Härligt! :)

lovisa

vsg:D

elina

hehe visst :D

becca a

fin blogg! :)

K J L !

Hej!

Just nu lottar vi ut ett MATRIX BIOLAGE Shampoo & balsam kit! Gå in på bloggen för att anmäla dig, det är helt gratis! :D

Mariam

Sv. Detsaaaammaaaa :D

Fin outfit btw !

elina

haha okej xd

hur länge du har fotat osv?:D

elina

hehe :3

Mariam

Sv. :)

jennifer / photography

Hur är läget idag? :)

elina

inget speciellt :D dd?

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Längtar du mycket till sommaren nu då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

jennifer / photography

Fint! Samma här, jättebra faktiskt :)

elina

mysigt!:D

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

fin outift!:d

sv: okej , lyssnar musik och svarra på lite musik:)

elina

älskar att grilla :D

elina

det är fett med gött ;D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

du med!

elina

orkar inte..kommer somna haha!

Mariam

Sv. Tack! :D

jennifer / photography

Javisst! Göra ikväll då? :)

felicia

var med på "dagens låt tävling" i min blogg där man kan vinna en länkning!

( en direkt länk till tävlingen : http://pinkyh.blogg.se/2011/april/dagens-lat-vinn-lankning.html )

Wilma ♥

Hej, vad söt du är ♥

allt bra?



frågestund på min bloggföresten, svarar på ALLT.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: