dagens outfit

| Outfits


Nu har Cecilia kommit till mig. Vi ska snart ut och möta Annie. Om vi ska möta någon mer vet jag inte. Vi får se, men jag bloggar när jag får tillfälle. Annie och Filippa sover hos mig ikväll. Puss så länge

Ännu en till outfit .. hahah :D Men nu är det dagens !
Tunika från H&M.
Kofta från Ginatricot.
Linne från Bikbok.
Leggings från Ginatricot.

lovisa

tack desmam:d

LINDAVIOLA!

sv; Tack, detsamma!

amanda ♥a

tack :)

fin outfit!

felicia

heey honey , gå gärna in på min blogg; http://www.pinkyh.blogg.se

Sara

Fint :)

aww

tack snälla du ! :D allt väl?

julia

fint :)

elina

dagens blogg(are) är uppe på bloggen nu, checka in om det var du som vann! kramis

Moa♥

Idag har jag varit i mölvik med bästavän ida vad har du gjort? kram

MADDES

Jag ska laga lite mat. vad har du gjort idag?

emina

Tävling i bloggen just nu! Vinn ett rouge värd 119:- från FACE stockholm!Kanske är det just du som vinner?

~ WHAT THE HELL

- förstår de! :) <3

wilmaaa

jarå:) du själv då?

N A T H A L I E n y r é n

Tack :D

ronja

sv: tack :)

superfint linne!

L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO&VARDAG]

Nu finns vinnarna ute på min blogg, men om det inte var du som vann så anmäl dig igen redan nu!:D

Cajsa

jag sitter och ska beställa buss och tågbiljetter till min kille. :P

ELLA GRÖN

allt bra?:)

cindy

joo det funkar :)

Emelie

snyggt!:)

HANNA

aa :)

gulligt linne !

sandra

har också provat den där tunnikan men den passade inte mig :P

majsan

allt bra då?:)

vicky

Svar: Det är bra! :)



Fin outfit <3

♫♪ Sandra T

fin outfit (:

alex (gästbloggar)

det är bara bra :)

men nu tar ida över bloggen igen men vi hörs nån mer gång ha det bra :)

Anonym

ffint!

hanna ♥

tack så mycket :)♥

LYDIA

fint!



sv: ja bara fint med mig:) sj?

sofia

snygg tunika :D

amanda

Tja, läget med dig? :D kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :)

allt bra?



åhh vill ha den!

Becca

sv: underbart :D

va gör du denna kväll då?? :b



förresten du har väl inte missat att du kan välja vad du vill tävla om i min blogg nu va? du kan välja mellan converse skor och massa annat! kika på inlägget under de som är uppe och lämna din önskan du oxå :D

P r i s c i l l a

sv: Hahah japp ^^



Haft en bra dag? =)

Angelica

Tack så mycket nya kameran är fantastisk. :)

Emma

sv:ja ;) görs på påsk? :D

marie

Kom på tanken idag att jag tänkte läsa vad folk har frågat dig och vad du svarat. Men såg då att du inte hade någon frågelåda :( . Tycker det är rätt trevligt och personligt, ska du inte lägga upp en? t.ex har http://www.valresultatet.se gratis. exempel finns på:

http://valresultatet.blogg.se/



kram

♥ KHANGKHENG

visst är det gott ?! :D

Sandra

Nice topp.

Veronica & Alice

Hejsan!

Vi har en tävling på våran blogg där man kan vinna bloggsvar. Bloggsvar är ett enkelt sätt att svara på sina läsares frågor! Skulle vara jätte kul om du vill vara med i den tävlingen! läs mer här http://olydiga.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: