dagens outfit

| Outfits

Igår kväll var jag med Emma och Hanna. Det blev knas och vi började bråka med några. Men förhoppningsvis är det inte långvarigt. Vi var även med Annie och Filippa på kvällen. Träffade Max och Jacob. Var även med Laura, Alex, Antevante och Oskar en stund. Kom hem runt 12 och la oss 3. Har inte gjort något speciellt idag. Satt på ett berg i solen och chillade. Köpte glass och nu är vi hemma hos Filippa. Jag, Annie, Filippa, Emma och Hanna. Elin drog nyss. Vet inte vad som händer resten av dagen. Men sover hemma ikväll så bloggar när jag kommer hem. Puss&Kram

T-shirt från Ginatricot.
Linne från Bikbok.
Leggings från Nelly.com

Marielle

Kul att höra :) bara bra här med :D

josefine

allt bra då? :)

JR

åå jag vill ha fjäder örhänge ;D



Denna nästa

bsspencer

Skitsnygga leggins ! :D

Becca

sv: okej :)

hur är läget med dej idag då?? :D

{Emma}

sv: Thanks :D allt bra?

sandra

fin outfit :D

♥ KHANGKHENG

hehe ja jag sökte :D

rebecka.blogg.se

sv; haha, vad var längesedan?

KarinHannaIsabelle-

sv: Haha jaa! :D Snygga leggings! :)

sofia

tackar :D <3

Alex (gästbloggar)

ja men nu tar ida över bloggen igen :)

men vi hörs på måndag igen :D

Anonym

Bra :)

planer för lovet ? :)



www.michazz.blogg.se

Natta (y''

- skönt att höra.. jag mår bra :)

hardu gjort idag då ?<3

S A G A

Hejsan!

Lite sent svar, eftersom min blogg har varit öde. Men nu har jag bestämmt mej för att verkligen blogga. Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg och kommentera. Kramar :D

Emma

sv: nice ;) kolla tv och svarar på kommentarer :P läget dåe? :D

josefine

sv; jo det kommer jag kunna :)

hanna ♥

kollade innebandy med familjen + pojkvännen och bästavän, sen ut med bästavän å pojkvännen :) själv? :)

isabelle

snygga örhängen!

Sara

Fint :)

LINDAVIOLA!

Snyggt!

Cajsa

hehe du är så söt snygging! xD

bex.

ussh hatar att åka moppe !

sophie - my fashion!

okej, tv:n nyss :)

bex.

kalalllllt :(

Alexandra - ♥

Riktigt snygg t-shirt :)

SANNA

Hej tjejen! :D

Vad händer hos dig? :)



KRAM

♫♪ Sandra T

snygg outfit (:

hanna

hahah en liten konstig fråga, men vart bor du? :)

alltså inte gatuadress haha utan typ bagis s-näck eller nåt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: