by amanda

| Vardag
Optikern gick väldigt bra. Fast precis som jag gissade hade min syn försämrats. Men det var inte så mycket. Så jag fick lite nya linser och så kommer resten hem i brevlådan. Efter det gick jag och pappa och fikade. Jag köpte en kanelbulle och varmchoklad. Fick skynda oss eftersom det var tajt med tid. Åkte snabbt förbi hans firma innan jag blev skjussad till mamma. Jag har precis ätit middag och vi ska snart åka in till stan där moppe kursen är. Jag är lite nervös faktiskt .. så ni får önska mig lycka till. Pussar amanda

bilden är inte rättvis !
Jessica

hihi, tack :D

~ WHAT THE HELL

- ja fast jag blev lite gladare nu när jag fick reda på att min skinnjacka har kommit och att min mobil kommit tillbaka :D

så lite så :) <3

{Emma}

sv: okej :D nice :D

kelly

intressant blogg!

allt bra?

LINDAVIOLA!

sv; Tror det blir mys hemma hos Alexander :). Själv?

♫♪ Sandra T

mums :D

Elli

Haha, tack :) Tagen från hästryggen ;p Jag ska sommarjobba i töre på bilbingon ;) Själv?

bex.

jag har börjat gilla mjölk äntligen :D

sandra

hoppas det går bra på moppekursen :)

SelenaGomezSwe

sv: visst e hon :D

Sofia

Eftersom att det är 1:a April kör jag en liten minitävling där man kan berätta om ett April skämt man gjort eller blivit utsatt för. De bästa skämten publiceras på min blogg tillsammans med en länkning så var gärna med och dela med dig av dagens händelser :D



Ha en riktigt bra helg!

Kram

Cajsa

haha ok, lycka till! ^^

my wesström

kompisar :D

Allt bra idag? :)

hanna ♥

tänkte du hitta på ikvälL? :)

Johanna

Barn - och fritidsprogrammet i Skellefteå. Vilket är ganska populärt..

FlizanLizan

sv: ska bara chilla ikväll sj? :p

Sandra

Skoj med moppekurs :) Händer resten av kvällen då?

Kram

M E R E I

- Trevlig helg :)!

- M a r i a

sv; så lite så:)



allt bra idag?

Diman Dilir

yes:D



mums..älskar kanelbullar!

sofia

joodåå :D

elinochamanda

sv: vad kul att höra :D



Gott det ser ut :D<3

Annelii- <3

SV: Japp, allt är bra med mig ;)



villken färg gillar du mest på nagellack? (undrar bara) ;D

Anonym

jag letade just efter vad det var för kurs haha :D



tack!



godnatt med dig :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: