by amanda

| Vardag

Tjolahoppsansa :) Idag slutade vi runt halv 3. Men blev klar tidigare så fick gå hem. Packade och nu sitter jag och äter lite. Lyssnar även på musik och chattar med Gustav. Runt 4-5 ska jag och papsen åka till Norrtälje. För er som inte visste det så bor min pappas flickvän där så vi ska till henne. Men sover bara där över natten så ska till skolan och allt som vanligt imorgon. Jag antar att jag kommer uppdatera därifrån, men nu är ni i allafall informerade. Puss så länge ♥

bildbrist hallå?!

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vilken är din favoritfilm? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

josefine

sv; okej, va skönt :D

- M a r i a

sv; härligt:) de tär bra här också!;D



ha en bra kväll:)

Anonym

de va tidigt för mig , hihi (a) tack :*

claramaja

Allt bra?:)

CECILIAEW - My Life, My Style ♥

fin bild ;) <3

josefine

sv; :D

josefine

sv; ja verkligen :D

- M a r i a

sv, tack :) jaa, sjukt gott :d

hanna ♥

taack :) söt du är! :D

josefine

sv; ska träna, dudå? :p

josefine

sv; jaha :D

dreamsandthoughts ☆

sv: musik här med ;D

CECILIAEW - My Life, My Style ♥

Tack :) <3

josefine

sv; friidrott :)

dreamsandthoughts ☆

sv: ja :D

Annelii- <3

SV: Samma :)



Allt bra idag? :)

M E R E I

- fint!

esra

Nu startar jag en tävling.

Det enda du ska göra är att skriva en namn på en film som du tycker om och jag ska se på trailern.

Mer info på bloggen.

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/film-trailer.html#comment

CECILIAEW - My Life, My Style ♥

Allt bra ? :) <3

Andyglitter

Sv: Aa rätt så :) Du då?

LINDAVIOLA!

sv; Inget speciellt, själv?

Anonym

Jag vet skit kul ! :)



www.michazz.blogg.se

- M a r i a

sv ; jaa:)



vad gör du då?:)

Linnea

SV: Så lite så! (:

Du vet inlägget om Victoria's secret?? Tror du jag skulle kunna få låna en bild på ett av plaggen ? :)

Alicja

Fin blogg =)

Mickis

Fina bilder :)

Ska du också ta moppekort*?

<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: