by amanda

| Vardag



När skolan slutade idag runt 4 gick jag och Elin hem till Wille. Där han och Svante var. Vi kollade på film, typ sagan om ringen?! Sen drog jag och Elin igen. Hon gick hem och jag mötte Annie och Hanna. Vi åkte till Hammarbyhöjden och där åt vi på en pizzeria. Efter det kom Svante och Wille men de drog lika snabbt som de kom typ. Träffade massa människor när vi kom till Kärrtorp igen. Bland annat Pavel, Alex, Natou, Philip, Adam, Olivia o.s.v Drog sen hem för att plugga svenska. Men istället pratade jag på skype med Elliot och hans kompis. När jag lagt på pratade jag med Filippa och Emma en snabbis. Blev precis klar med svenskan. Duktig Amanda. Nu får vi se om jag orkar gå ut och träffa Emma senare eller om jag bara ska ta det lugnt. Behöver plugga till so provet och duscha också. Nog babblat, vi hörs senare. Kisses

josefine

bara fint här :D

dreamsandthoughts ☆

sv: ja :D tack :D

Cajsa

allt bra snygging?

josefine

sv; jag kollar på tv, dudå? :)

Anonym

Jooo...har också spenderar dagen med Min kompis Linnea sen har jag chillat och varit på kusses kalas ;D



www.michazz.blogg.se

Nea

Fin blogg ! :)

Fråga gärna något på min frågestund på bloggen! Blir jätte glad då.

Amanda Jonsson

önskar dig en fortsatt bra vecka! :))

M A L I N

Hehe, taaack! =D

Linn :)

härligt :)

jodå!

Anonym

aw tacake ,D<3

Sara

Hoppas dagen varit bra :)

fatimaswary §

yes ;)

Cajsa

härligt! :D nja, förbannad på min lärare men det är ju inget nytt. :P annars bra.

josefine

sv; okej :)

Anna med A

sant :)

jessica

sv' hihi :)

Angelica

Jätte irriterande att man blir så jävla trött ibland. Helt otroligt.

hanna ♥

japp, haha :)

Lotta

Sv: oh tack så mycket! :)

HANNA

jadå, och själv? ;)

lovisa

tack:D

~ WHAT THE HELL

godmorgon, hur mår du? :) <3

LINDAVIOLA!

sv; Ja :).

Nadja

Godmorgon allt bra? =)

Anonym

haha okey, trodde du gick upp 5 eller ngt :O haha

t h a i p i n n e n ♥

sv; åh tack så jätte mkt sötnos !:D

Miss sunshine

Söt bild på dig =)

dreamsandthoughts ☆

Hejsan :)

vad gör du ? :D

Anonym

Söt du är på bilden ;)<3

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Allt bra idag? :)

Becca

sv: Bara kanon men så sjukt jävla nervös :b

Va gör du denna dagen då?? :D

Jessica

Trevligt! Tjaa, inte mkt alls ska snart till mormor & morfar :)

Dilan Dilir

vad fina bilder :)

M A L I N

Haft en bra dag i skolan ? =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: