by amanda

| Vardag

http://twoochenhalvmen.blogg.se - läs bloggen!



Bowlingen gick sådär idag. När det var typ en kvart kvar gav jag upp -.- Jag blev hem skjussad av Cecilias pappa. Gjorde lite mat och hoppade sedan in i duschen. Just nu chattar jag med lite trevligt folk. Kommer inte blogga mer idag, så vi hörs imorgon. Det är en super chill dag i skolan då! Menmen, pusspåmunnen

ja, fina bilder:D

Molly Bergström, UPPSALA

Typ.. Death race :P

sabina

tack så jätte mycket <3

ronja

sv: haha, nej säger du så! ;-)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: haha okej , jag tänkte väl för jag kännde igen henne på bilderna:D

jag följer henne via bloglovin det är därför jag känner igen henne:)

elin

Fotboll :D

HANNA

skola, sen typ fika, du då? :)

Mariam

Sv. Fira de i Rimbo me mina vänner tror jag :) sj då?

FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; det sägs att ett gott skratt förlänger livet, jag skulle säga att en kommentar förlänger livet (:

Molly Bergström, UPPSALA

Nee :P

Vad gör du? :D Och vad tycker du om min låt i senaste inlägget? (A) hihi :D

Cajsa

precis kommit upp ur badet. :) hehe..XD

amanda dagens blogg tävling ♥

va gärna med i dagensblogg i senaste inlägget :)

hanna ♥

HÄRLIGT! säger som vanligt till efter att jag har valt ut vinnarna! :D

sofia

samma för mig:D <3

ronja

fin du är :)

P E T R A

sv; okej, tack söta du! :D

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okej:)

tack så mycket!:D

allt bra?:)

Jessica

Jadu, inte mkt alls ska nog lägga mig nu :)

Så lite så :D

my - mitt liv som 12åring!

saltkråkan lr karlsson på taket gillar jag xd

vad gör du? :)

Pinkpiercing - photos by me ♥

svar: jag ska snart fixa lite frulle :P

josefin

allt bra med dej? :)

lovisa

Hej är allt bra idag?:)

veckans blogg har nu dragits, kika bloggen för att se om du vann!:)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag vet faktiskt inte :) Har det regnat något hos er de senaste dagarna då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

Lindah- foto,smink,smycken

sv: hehe varse:)

åh kul o bowla ju;D

hur mkt poäng fick du?;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: