by amanda

| Landskap


Igår var det helt sjukt mysigt ! Jag, Annie, Hanna, Micke, Jacob, Max, Philip och Melker grillade. Korv med bröd och marshmellow. Vi satt och myste i elden typ hela kvällen. Drog till ip senare där vi gjorde pyramiden, b*ghög och massa annat skoj. Senare kom Svante, Joel, Tage och Miranda. Jag, Annie och Hanna sov hos Annie. Vi kom hem och somnade ganska sent. Men jag bloggar senare. Puss&kram

Ruby ♥♥♥



fin header=)

läs gärna min blogg o kommentera, det skulle göra mej jätte glad:D



ha en bra dag!

amanda dagens blogg tävling ♥

Kul att du va med på dagens blogg :)

Vinnarna är nu uppe kolla om de va du som vann om inte va med igen :)

http://amoriito.blogg.se/2011/april/entry-122496411.html#comment

Alexandra - ♥

Åh vad härligt med grillning! :)

sarah

ja det e riktig mumsigt :)!

filippa

hejsan , har just nu en liten tävling på min blogg! så kika in ;)

kram!:d

Daniella

Fin bild. Du som fotat?

dreamsandthoughts ☆

allt bra?:)

hanna ♥

ja :D

Anonym

sv; ja, det är bra. Själv?

Caroline

sv: varse :D

ronja

skön bild!

Lindah- foto,smink,smycken

gillar bloggen:) lite harmoni hihi

HANNA

förlåt för sent svar! <3



hihi aa :) vad har du gjort i påsk?

♫♪ Sandra T

härlig bild (:

Jessica

tack så mycket :D

bella

hejsan hur är läget med dej då? :)

kram

sofia

haha aa :D

lovisa

sv tkr j ame.D

Mariam

Sv. Yes :)

aww

brist på ork , att jag inte åt lunch , hon sa att hon såg det i mina ögon .. <3



tack :)

Caroline

sv; okej!

Jag har bara varit med mina kompisar! :)

sofia

vad stog de ? :D kmr int ihåg om jag satte min blogg och namn dit.. glömsk! <3

almstroom

jadå det är bara bra med mig :))

gjort ihelgen?

nikki&felicia

hehe tackar.. :)



diggar din bild stort! riktigt somrig!

Beatrice Jakobsson

s: ja :)!

pahevi

Fin blogg!

Allt bra ? :)

Emma Roodla - Fotograf i Norrköping

Fin bild :)!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: