by amanda

| Natur

Här på landet blir man väckt tidigt som vanligt. Typ runt 9 liksom? -.- Jag har packat och fixat mig lite. Tänkte snart gå ut och njuta lite av det fina vädret. Vi ska grilla till lunch också! Mums. Runt 2 kommer jag ta bussen till Stockholm. Väl hemma igen ska jag träffa Annie min älskling. Familjen åker inte hem fören imorgon liksom. Menmen, här kommer lite fler bilder från igår :)


MADDES

Jag hade en fin dag igår. Vad händer idag?

Lisa

hej, fin blogg! om du gillar foton så kolla in min blogg!<3

Mariam

Sv. Okej vilken kompis ? Kanske känner henne :)

Emlan-foto

hehe jadå :D

MADDES

Jag ska lägga mig och sola nu. Händer mer idag?

hanna ♥

okejokej :)

Mickis

Körningen är inte så svår som man tror.

Men desto mer du ahr kört innan, desto lättare lbir det juh.

Jag hade aldrig kört moppe innan och jag blev godkänd. Så det är bara att köra på och göra så gott man kan av situationen.



Vänta abra tills du ska skriva teoriprovet, det är de som jag tycker är svårt.

Jag ahr failat en gång och får inte faila igen.

Ska skriva på tisdag, jag måste klara det!

:)

ha det bra!

Johanna

Härliga bilder ! :)

hanna ♥

tack så mycket :)

hanna ♥

hihi :)

Mariam

Sv. Okej ne känner inte henne :p

Johanna

Danke ^^

Caroline

fina bilder :)

hanna ♥

inte mycke alls, själv då? :) lust att vara med i dagens blogg? anmäl dig!

MADDES

Idag ska jag grilla med några vänner och mysa i solen! Har ni fint väder idag också?

hanna ♥

härligt! kika in efter vinnarna om ett tag :D

Caroline

sv: hihi, varsegod :D

Clara

Just nu pågår "dagens blogg" i min blogg, anmäl dig gärna!

Sorry om du inte vill ha sånna här kommentarer!

Caroline

sv: tack :D

SANNA

SV: Tack! :)



Vad händer hos dig? :)

KRAM

Clara

Kul att du är med, tävlingen avslutas ikväll! :)

Caroline

sv: hihi ^^ allt bra idag?

Caroline

sv: aa, samma :) hihi

Clara

nja, blir väl slappdag!

Sj? :)

Mariam

Sv. Jag går i Långsjöskolan :)

sarah

fina bilder:)

Mariam

Sv. I rimbo :)

sarah

vsg :)

Wilma ♥

Sjukt söt blogg! :)



allt bra? ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: