by amanda

| Övrigt

Vi var hos farmor ganska länge idag. Åt, pratade, spelade spel och så. När vi kom hem igen åkte jag moppe. Höll på super länge, måste öva mig inför körningen. Det gick ganska bra, tycker det är lite läskigt ibland.. Menmen, vi har precis ätit middag. Nu sitter jag och kollar på Gossip girl. Något mer händer nog inte ikväll. Men här kommer lite bilder. Puss&Kram

fler bilder kommer senare




Maja Linder

haha okej(a)

sofia

hahah jaoo :D

Mariam

Sv. Jadå!

Fina bilder btw :)

sofia

yes, gjorde de nyss :D

sofia

tackar :))

sandra

glad påsk själv :)

Anonym

Fina bilder, detsamma ! ;)

sv; bra påsk dag '?



www.michazz.blogg.se

Mariam

Sv. Så lite så! :)

rebecka.blogg.se

riktigt härliga bilder! :)

Mariam

Sv. Jag kollar på körslaget :) sj?

rebecka.blogg.se

sv; så lite så :D



ha en bra kväll!

Mariam

Sv. Okej juste jag käkar påsk ägg oxå ;D

Mariam

Sv. Yes :)

Mariam

Sv. Tack så mycket! Och de är inte löshår det är mitt eget :)

rebecka.blogg.se

sv; jo, de flestas är slut.. :)

lovisa

sv: jaha oke:)

Mariam

Sv. Haha bra de, men de är för att många tror att de är de & de är ganska irriterande ;)

Jenny

Jag har startat en tävling ''gissa vem?'' kanske du känner igen bilden? kicka in, om du svara rätt vinner du en länkning! Lycka till! c; Och Glad påsk :3

sofia

hihi, vackra bilder :D

Jenny

sv; den som är längst ner c: som är ''själv'' på bilden c: ingen text på den bilden

Jenny

eftersom ALLA svarade rätt så måsta jag avsluta tävlingen genast! men iaf du blev länkad och du svarade ju rätt! så din länk är i ett inlägg c; men nu har jag dragit igång en till ''gissa vem?'' så då kan du få en till länkning om du svarar rätt c; Lycka till (:

LINDAVIOLA!

sv; Verkligen!

Mariam

Sv. Det är ganska irriterande faktis ;) vet inte rikgit vrf :o

bambi

skitnajs bloggdesign!

melissaaa

jättefina bilder:)

Milsa

Fin blogg!

Kolla gärna in min!

Och kommentera vad mer jag kan skriva i min blogg :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skoj :D!

Maddiz - ett liv i flera delar ♥

Fin blogg :) Haft en bra dag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: