by amanda

| Vardag

Det var super mysigt på påsk lunchen. God mat och trevligt sällskap. Var där ganska länge, för vi har precis kommit tillbaks till landet. Vi ska snart gå över till några kompisar, fast vet inte om jag orkar följa med. Är trött och känner för att bara ta det lugnt och kolla på film. Skööönt

valborg 2010

sofia

fast skulle vara skönt me en vecka till men snart är det sommarlov iaf ! :D

SANNA

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

Spea Foto Mode shopping vardag!♥

toppen!

Mariam

Sv. jag såg harry potter på tv3 ;)

Maria

Snygg blogg :)

SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång finns uppe, lycka till!

Maja Linder

ja den har varit finfin!:) din då?

Beatrice Jakobsson (foto)

lungt :)!

sofia

ja typ, vet du när ni får sommarlov? :D

amanda dagens blogg tävling ♥

Kör igång en dagens blogg nu :)

Va gärna med !!

M E R E I

- Glad Påsk :)!

Anonym

allt bra? :D

Caroline

sv; jo då det är bra!

Vad har du för dej idag då? :)

lovisa

vad händer idag+:D

hanna ♥

tänkte du hitta på idag? :)

Amanda - fotoblogg :)

Godmorgon, glad påsk på dig! :')

N A T H A L I E n y r é n

söt bild :)

Mariam

Sv. Yes ;D

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Allt bra idag? :D

Anonym

Tack ! :D

sv; bra dag , glad påsk !



www.michazz.blogg.se

amanda

tack! :D

bex.

nu är jag tillbaka lite smått !

cindy

ouf :p jag var i stranden igår, helt skönt väder :D

händer hos dig annrs ?

sandra

ja faktiskt :)

josefine

svar: varsegod :) har du tatuerat dig? fint :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: