by amanda

| Vardag

Vi har åkt moppe, fikat hos några kompisar, målat ägg och nu ska vi alldeles strax åka. Jag vet inte när vi kommer tillbaks hit igen. Men då ska jag åka över till farmor för att hjälpa henne inför morgondagen. Så vet inte när jag kommer kunna blogga. Men det märker ni. Puss så länge



Angelica

Chilla med grabbarna och fotografera naturen tror jag :)

sofia

joo jag me :D

Angelica

Jodå jag har en super mysig dag idag :)

GUEVACCI.SE

tackar =) nice!

hur soligt har ni det hos er? ^^

Johanna

Hihi, tänkte faktikst göra det. Men helt plötsligt blev jag så trött så jag sket i det. och ikväll hínner jag inte heller grilla eftersom jag ska vara med min familj hela kvällen. Men äsch, man har ju hela sommaren på sig =]

Diana

Har frågestund på bloggen.. check it out? :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så fina ägg!



/anna

nystartad webshop

snygga egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters

www.avanna.se

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå :) Vad gör du nu under påsken då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

lovisa

sv: absolut:D

JOSEFIN GARD



http://www.supergratis.se/?r=82389 bli medlem här du samla poäng genom att till exempel värva vänner som jag gör nu eller går med i tävlingar kanske blogga om supergratis eller besöka. du kommer få välja nått du vill samla till och när du har kommit upp till det kan du beställa hem det gratis!!

Du kan beställa hem iphone kameror m.m.

Kram Have A Nice Day

Mariam

Sv. Åh mysigt! :)

Yasmine

Glad Påsk :)

rebecka.blogg.se

sv; absolut :)



tackdu! :)

aww

de e klart du gör :)

N A T H A L I E n y r é n

ja det var gott :D

Cajsa

hemma igen. allt bra?

wilmaaa

vad händer ikväll då?:)<3

Mariam

Sv. Hihi :D

MADDES

tack så mycket. vilka mysiga bilder

aww

ledsen bara ! <3

amanda

jo det är finfint, vad hittar du på? :'D kram!

Johanna

Tack vännen !! :)

wilmaaa

okej(:

kompis<3

Beatrice Jakobsson (foto)

tack :D

mys bilder!

Anonym

sv; Det är roligt :D:D

amanda

jag chillar lite just nu, ska snart äta hihi :D kram!

Mariam

Sv. kollar på film sj? :)

MADDES

hehe tack igen. vad ska du göra ikväll?

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: ja det är hon vrkligen:D!

lovisa

sv: ja hoppas hon lir glad :D

rebecka.blogg.se

sv; vad ska du göra ikväll? :)

SANNA

SV: Mysigt! :D Det blir middag och lite sånt med familjen och pojkvännen :) Sen får jag se vad som händer på kvällen ;) Har du fått något påskägg med godis än? ;)



Kram

sandra

sv: jo det är bra med mig med :)

Lotta

Vilka härliga bilder :)

Anonym

Alltid härligt ! :)

sv; bra dag ?



www.michazz.blogg.se

Mickis

är det din moppe? :) fina ägg :D

<3

Anonym

Fin blogg!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: