by amanda

| Inspiration

Godmorgon :) Jag har ätit frukost och klätt på mig. Nu ska jag ut och åka moppe. Måste öva till körkortet. Sen ska jag duscha och fixa mig. Runt 3 åker vi in till Norrtälje på påsk lunch. Vi hörs senare. Puss&Kram

Netty♥

sv' händer idag då?:)<3

aww

jag förstår :) blir nog jättebra!

N A T H A L I E n y r é n

så lite så :)

SANNA

SV: Okej! :) Jag ska göra mig iordning för dagen! ;)

Är allt bra med dig? :D



KRAM

♥ KHANGKHENG

Jag tänkte bara kika in och önska dig en riktigt glad påsk! :)



kram ♥ KHANGKHENG

MADDES

Hur mår du denna långfredag?

Beatrice Jakobsson

sv: ja ska ha pengar ocks! :)

johanna

otroligt fin blogg och jättefina bilder! :D

L I N N englund

Det är härligt att komma ut lite ibland ! :)

rebecka.blogg.se

snygg ring!



sv; så lite så :)

Cajsa

hehe jajamänsan! xD

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

fin ringen var!:D

Mariam

Sv. Inte så mkt tror ja :p sj då? (:

Mariam

Sv. Åh gu va trevligt!

Cajsa

hihi nej då, det är ganska skönt faktiskt..^^

sofiegotthold

haft en bra dag? :)

Malin & Amelie

Hej, allt bra med dig ? Va med i dagens blogg här: http://somethingyoulike.blogg.se/2011/april/dagensblogg.html



Glad påsk!

Beatrice Jakobsson (foto)

:D

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: ja tack:D!

allt bra?:)

sofia

hhaha brukar oftas vara så :D sociala sidorna ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kan man säga :D!

Angelica

Hej, vilken fin blogg du har!

Tänkte om du kunde vara lite gullig och rösta på mitt bidrag här http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica

Som tack för din röst får du en länkning i min blogg. Tack! :D

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okej bra , samma här:D!

Jenny

nu har jag startat en ny tävling ''skriv den roligaste gåtan'' ta chansen och bli länkad inför mina läsare, din kanske är bäst/roligast! Lycka till!

kramar (;



direkt länk - http://namnetblevjenny.blogg.se/2011/april/tavling-skriv-den-roligaste-gatan.html#comment

Malin & Amelie

sv: Jo allt är bra :)



Dagens blogg är utsedd, kika in om de blev du som blev dagens blogg. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: