by amanda

| Vardag

Jag gick en lite promenad i solen med trevligt folk. Nu är jag hemma och väntar på pappa. Vi ska åka till landet. Kommer hem på söndag. Internet är med så det blir bloggning och så endå. Kameran är full laddad så ska bjuda på en massa nytagna bilder. Puss&Kram

HANNA

varsegod :D

emina

Vad händer idag då? :)

Mariam

Sv. Blir nog stan sj då? :)

sofia

tackar :D

Duja :D <3

sofia

tackar :D

N A T H A L I E n y r é n

härlig bild :)

hanna ♥

tack :)

ida

taack :D

amanda dagens blogg tävling ♥

fina shorts :)

Va gärna med i dagens blogg , förlåt om du inte gillar denna typ av reklam :)

Caroline

sv; yes! :D

Allt bra med dej idag då? :)

maja linder

tack detsamma!:)

Cajsa

haha jo eller vad man ska kalla honom..xD

rebecka.blogg.se

sv; tack :D aha, okej :(



hur är det idag? :)

Sara

Fin bild :)

elina

hehe ja :D

aww

härligt!! jo de e okeej!

lovisa

tack:D

P r i s c i l l a

Härlig bild ^^

Emina

Inte mycket! :)

HANNA

tack :D

fråga nått i frågestunden :D alla som frågar får en länk, såklart :)



http://hannalovisasol.blogg.se/2011/april/kor-pa-fragestund.html

Lotta

hejj, fin blogg du har! :)

Cajsa

jag kallar honom bara för "min kille" eller "min Greg"..xD för tidigt att säga pojkvän även om vi ska pröva och ha ett förhållande.

aww

jag vill bli ambulansförare, så när jag gått ut omvårdnad så är jag undersköterska! efter är det bara tt fortsätta utbildningen på högskola! :D

Mariam

Sv. Okej trevligt! :)

ida

allt bra med dig då :D?

aww

nee, köra & vara sjukvårdare :) båda delarna!

Cajsa

hehe jo...det är en annan killkompis som suktar efter mig hela tiden men sedan jag satte statusen på det så har han låtit mig vara och NÄSTAN behandlat mig som en kompis. Tycker dock synd om honom. :/ men har i alla fall skivit upp mig och greg som förhållande, det gör mycket saker lättare här i livet..xD

aww

jaojao:D

Cajsa

haha det kan jag ju säga att jag inte fattar..xD

Mariam

Sv. Tackar!

elina

ja ;D

aww

det harjag med funderat på, verkar vara ett bra arbete!



men jag vill att det skall hända saker, så att få vara först på en plats där ngn skadat sig och så och sedan få hjälpa den känns som ngt som apssar mig!

Cajsa

hehe det är du det sötnos..xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: