by amanda

| Vardag


Har varit i stan i stort sätt hela dagen med Elin, Hanna och Filippa. Träffade även Fanny och Annie. Vi har inte gjort så mycket, suttit i solen, ätit glass, hälsat på folk som kommit och gått o.s.v Nu är jag hemma och ska precis äta middag. Ska strax möta Elin. Antingen sover hon hos mig ikväll eller så sover vi båda hos Joel. Puss&Kram

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

jag med , vad lyssnar du på ? (:

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: okej:)!

gördu?:d

Emlan-foto

hehe jadå :) Händer ikväll då? :)

hanna ♥

bra då :)

matilda

Förlåt för sent svar !



haha okej :)

ELLA GRÖN

jadå! :)

Becca

sv: Underbar :D Solen och värmen är här!! Kan ju inte bli bättre ;)Har solen lyst på dej oxå?? :b

Vad har du haft för dej annars idag då?? :)

Angelica

Härligt min helg var super mys :)

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Söt söt söt ! :D <3

Jag älskar att hitta /läsa nya, helt underbara bloggar och idag är jag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa framöver :)



Det här är min bloglovinlänk -->> http://www.bloglovin.com/blog/1756797/lindshe om du vill följa min blogg :)

Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)



Puss!

aww

nu är jag tillbak från min paus <3

angelica

Hej vilken fin blogg du har! skulle vara jättesnällt av dig om du kunde lägga en röst på mitt illustrationsbidrag här --> http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica :)

claramaja

Msn någon dag isf.<3

Emma

sv: kommit hem från en underbar dag med mina vänner ;) hhehe läget dåe? :D kram

MADDES

Jag har haft en fin dag hittills. vad gör du nu?

Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-45-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

{Emma}

Nja jagä r sjuk :D

SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

jr

allt bra?

HANNA

hej! haft en bra dag än så länge?

wilmaaa

yesbox<3

Linn :)

hihi ja ;D

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D

adela

SV: AWESOME!^^

~ WHAT THE HELL

- tack så mycket :)

haha ja men synd att dom man gillar mest inte är så lik sig alls :( XD <3

Sara

Ha en fin kväll :)

sofia

haha :D Va görru? :D

elina

ja ;D

amanda ♥

tack sötnos hur e de med dig ?

vacker du är!

E m e l i e

Sv;

Hihi tack :)

Gillar själv inte mig på den bilden,usch! Men min lillasyster är så söt så därför la jag upp bilden (: hahaha :D

majsan

haha, alla älskar sthlm:)

♥ KHANGKHENG

hehe ojdå, vad många ;) haha jag har inte fått enända :o



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: