by amanda

| Vardag

Godmorgon :) Idag ställde jag klockan på halv 11. Ville inte låta hela dagen gå. Jag gick upp, gjorde smoothie och nu tänkte jag strax gå ut och sätta mig i solen på altanen. Jag måste även duscha och hänga upp tvätten. Idag ska jag vara med Hanna. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, vi får se. Vi hörs senare. Puss&Kram

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, så bra :) Blev det en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Sara

gott med smoothie

E m e l i e

Sv;

Hehe, japp :)

Okej, inte mycket.. Vad händer idag annars?

kramisar

♥ KHANGKHENG

tack så mycket, glad jag blir :)

kram

felicia

Hej, fin blogg!



Följa varandra på bloglovin'? :D

Elli

Kompisar, hästarna osv ;)

Jessicaolsson

fin blogg :)

Anonym

Japp en toppen helg ! :)



www.michazz.blogg.se

amanda dagens blogg tävling!

va gärna med i min dagens blogg tävling :)

claudia

-tack :D

Allt bra?

Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Okejj! Allt bra idag? :)

~ WHAT THE HELL

Halloj, hur är det? :D <3

Johanna

Jaoja, verkligen ! sj? :D

lovisa

sv: ska snart träna:)sj+

Caroline

sv; nicee :)

Jo de blir nog samma,kompisar och landet!

vicky

Hej där! :D



Just nu har jag en frågestund på min blogg fråga järna något det skulle värma! <33

josefine

sv, okej :)

StuffStuff - Den Proffsiga Bloppisen

Sugen på nya plagg eller fler prylar?

Kika in på min proffsiga bloppis!

-inte som alla andras.



www.stuffstuff.blogg.se



♫♪ Sandra T

härlig bild (:

sofia

då är jag int den enda som gör de :D (y)

JENNIFER ♥

jättesöt designe, görs ? :D

Mariam

Sv. Ja det har jag väll :D sj då?

rebecka.blogg.se

sv; vad har du för dig idag? :D

Fotograf Jessica

Tack! Va gör du då?

lovisa

sv ska till en kompis:)sj?

M E R E I

- fin bild!

sandra

ja kan förstå det :) önska jag också kunde få vara ledig :(

ronja

sv: tack :)

fina!

Majuss.se

Hej allt bra idag =) ?

bex

tack ;D

elin

Fin blogg!=)♥

alex (gästbloggar)

Haha aa jag bloggar igen :)

vad skönt att höra :)

jo då det är bra :D

SANNA

SV: Vad roligt att du är med och tävlar! Jag har utsett en vinnare och en ny tävling är igång- anmäl dig gärna! :D NU kan du vara med och bestämma om du vinner dagens blogg eller inte, kika in! ;) :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: