by amanda

| Vardag
Godmorgon :) Eller ska man säga goddag kanske? Det var ganska länge sedan jag vaknade. Men när jag kollade min mobil och insåg att jag fortfarande inte fått pengar på den blev jag såååå ledsen så bestämde mig för att deppa resten av dagen. Och det gjorde jag i någon timme innan mamma kom in och sa till mig att gå upp. Så hon gjorde frukost till mig och nu sitter jag här och äter. Planerna idag är osäkra men jag ska i allafall träffa Emma. Men jag bloggar kanske innan jag går hemifrån. Puss&Kram
♫♪ Sandra T

gört :)

josefine

sv; jag ska bara ta det lugnt, dudå? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: lungt! :)

bex.

sovit gott :D ?

claudia

-Så lite så :)

Allt bra?

Majuss.se

Hej allt bra :D ?

Cajsa

haha tack tack sötnos! ^^

Mariam

Sv. Man tackar!

jr

jag ,med ..

almstroom

jodå det är bara bra med mig :)

haft en bra helg?

claramaja

Massa.<3

hanna ♥

verkligen :D

Amanda ♥

Händer i veckan?

rebecka.blogg.se

sv; tack :D

adela

SV: Så lite så! lust att följa varandra via bloglovin?^^

Anonym

sv; ja, verkligen!

ELLA GRÖN

okej, igår så drog jag på förfest med några sedan gick vi till en annan fest och träffade en massa:)

MADDES

Vad gör du denna söndag?

SAGA HAGELIN

jo det är bra tack :)

HANNA

tack :D

sandra

är det skönt med påsklov då? :)

SV; Svarar på kommentarer :-)

Anonym

Roliga saker ! :)

sv; rolig hälg ? :)



www.michazz.blogg.se

Saga

Hihi, ja, visst gör man ;)

ronja

sv: aa, det är jag väl :D

elina

ja :D

© sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

Fotograf Jessica

:) hihi

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: bra , samm här:D!

gördu?:)

Emlan-foto

hehe okej :) Nja får se vad som händer :)

Netty♥

sv' Gör du då? :)<3

Alexandra - Uppsalas största blogga

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/sondag-dagens-blogg-2.html#comment

T I L D E ♥ - mode & fotoblogg !

Jag kom nyss hem :D

Sandra

Hej :)

Idag har jag varit på ikea och under förmiddagen så fikade jag med en vän.



Vad gör du?



Ny blogg så kommentera på den (tidigare sk.foto.nu)

Kram

josefine

glädjer mig att höra! :) bara fint här med!

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Underbart!



får hoppas att det snart blir sommar då ! :D <3

Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-44-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

KarinHannaIsabelle-

sv: Tack så mycket! :D

ida

allt bra idag då :D?

cindy

gossip girl :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: